Hallo,
Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Rob van der Zwaluw, 21 jaar en trotse eigenaar van een Honda civic 1.5 Vtec uit 1998.
Ik zit vanaf het moment dat ik mijn kale civic kocht van de eerste eigenaar al bij mijn vaste tuningclub, South Side Customs. Vanaf mijn 13de heb ik al gespaard voor mijn "grote" project, namelijk een widebody honda civic. Ik ben al een tijdje bezig en er is al het een en ander aan veranderd, maar vanaf nu tot het nieuwe seizoen zullen de dromen waar gemaakt gaan worden.
hier alvast een lijstje wat er al allemaal aan gedaan is.
Exterieur:
- Overgespoten: van Zwart naar Blauw, Speciale blauwe paint met bijzondere toevoegingen van de spuiter.
- Shaved antenne gat.
- achterklep ontdaan van logo's
- Wielkasten verbreedt 3,5 cm per kant
- blackhoused headlights met Bi-xenon
- blackhoused Taillights LED
- customized radiateur steuntje/
- Buddy club 2 voorbumper
- Buddy club 2 side skirt
- No-name achterbumper customized
- Foglights in de voorbumper gemaakt
- Bomex wing
Interieur:
- QSP verstelbare stoelen.
- QSP 4 punts gordels
- QSP drift spec stuur.
- Armleuningen in de deur overtrokken met skayleer.
- XXl Tachometer + shiflight, custom made ingewerkt in dashboard.
- D1 snap-off.
- Achterbank verwijderd en daar is de air-ride installatie gekomen.
- Custom air-ride afwerk bekisting overtrokken met skay-leer
- Custom harnass-bar
Motorisch:
-Tenzo-R Cold air intake.
-Custom made spreidstuk. ( Vorige eigenaar had er een ongeluk mee gehad en wij hebben hem gerepareerd en gemonteerd bij mijn auto )
-JOM Catbacksystem
-vlinderklep systeem in uitlaat als silencer. ( ruzie gehad met de politie, hij zou te veel herrie maken )
-Custom made groundwire kit.
-Kleine wire-tuck deze zal uitgebreid worden
Onderstel.
-XXR velgen met et waarde 0, 8j breed
- Custom air-ride met 10l tank, viair compressor en in 10 standen instelbaar. Deze air-ride heeft cylinders als veerpoten en geen balgen. Voordeel hier van is dat wanneer de druk weg valt de auto niet op de grond valt.
- 282mm remmen voor
ICE.
-Pioneer hoofdunit.
-JBL GTO 4 kanaals versterker.
-Fusion Powerplant composet 280Watt
-Fusion Powerplant 12" Subwoofer 1200 watt
-New sound condensator 1 Farad
Dit was het voor voorlopig. De toekomst plannen: Wielkasten voor aanpassen en het motorische gedeelte.
Voor de complete bouw verwijs ik jullie graag door naar HCNonline.
http://www.hcnonline.nl/forum/viewtopic ... 58&t=34297
Met dank aan Soedje deze prachtige foto's.
Foto shoot door Katjana:
En dit ben ik.
Foto's door anderen ( Streetpower 2011)
Met dank aan CCH voor een super mooi plekje op de CCH stand.
Foto shoot voor Nether Stance.
Moest voor mijn stage een 2de auto hebben en dat is deze geworden. Hij heeft zeer veel oppervlakkige schades, zoals kleine krasjes en deukjes maar hij ziet er toch nog best aardig uit.
262mm remmerij voorkant
WAI
jappendemper TYPE X ( goedkoopste rotzooi by autostyle )
Kleur = R32-P
mugen frontlip (gesneuveld in de strijd )
custom "facelift" taillights -> back to OEM EJ9
runninglights voor en achter.
USDM headlights
type R grille
Soshinoya badges -> verwijderd
zwarte achterklep
4cm verlaagd
15 inch TSW velgen met 195-45-R15 Meteor HP sport bandjes
Skirts in kleur
Vers 1.4 blok 150 + gelopen.
Nieuw interieur
Nieuw middenconsole
90 Pk pakking, maar hij loopt echt heel lekker.
Geschat vermogen ligt op de 90pk, rijd zeer lekker voor een 1.4 valt niks tegen.
Hoe de daily er nu bijstaat.
Hier komt over een paar weken een setje low-offset velgjes onder.
Gr. Rob.
Hoop dat jullie het iets vinden, en voor tips en commentaar sta ik altijd open, ik hoor het graag