Bon, eerste 500 km's zijn gemaakt met de crz... Indrukken, wagen rijd vlot, zuinig en plezierig... Niet veel op de sportstand gereden, meestal normaal, en proberen de kmteller in het groen te houden...
Ik moet zeggen, de integra had zen karakter van zen hoogtoerig blokske, die vroeg ook altijd voor meer...
Deze heeft het echt van zen koppel. Nog maar doorgetrokken tot een goei 4000 toeren, maar het is nu al merkbaar dat de motor loskomt. Van e toeren moet em het niet hebben, want de 1500 gaat al bij 6500 het rood in. Maar dees kan het rijplezier echt niet drukken.
Nee, ik moet zeggen, ben echt tevreden dat ik de wagen gekocht heb. Heeft ook alle luxe zoals automatisch aanspringende koplampen, regensensor, bluetooth, verwarmde zetels,... De cruisecontrole is zalig, ben blij da'k deze optie ook derbij heb.
Kwa baanligging vind ik hem ook goed, zou zeggen dat honda heeft ingeboet door de mcpherson ophanging achterwege te laten, en te kiezen voor de vaste achteras, maar daar is totaal niets van te merken... Er ligt nog altijd origineel bridgestone op, beste keuze van honda ooit, door met bridgestone te werken, want de wagen heeft praktisch geen rolgeluiden... Ja, de crz heeft mij echt overtuigd van zijn kwaliteiten, ik heb totaal geen spijt van deze aankoop.