VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

Berichtdoor Jdm_Whore » di 18 mei 2010, 12:30

Spooner schreef:Gisteren trouwens mijn linkse cardan los door getrokken :shock:


Even voor de duidelijkheid.. Bedoel je nu los uit de boite, of echt los in twee stukken? :shock:

En dat "kartgevoel" kan hij zeker ook bereiken in de ek, als hij deze nog wat lager schroeft, en een lagere zitpositie heeft..

Baseer je je op de ek9 bij die uitspraak? Dan kan ik het wel begrijpen.. Deze zitten standaard inderdaad ook al tamelijk "hoog"..
Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
Avatar gebruiker
Jdm_Whore
HCB Veteraan
 
Berichten: 1863
Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
my honda: CL7 & EK4
Advertenties:



  • Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor Spooner » di 18 mei 2010, 12:43

    Jdm_Whore schreef:
    Spooner schreef:Gisteren trouwens mijn linkse cardan los door getrokken :shock:


    Even voor de duidelijkheid.. Bedoel je nu los uit de boite, of echt los in twee stukken? :shock:

    En dat "kartgevoel" kan hij zeker ook bereiken in de ek, als hij deze nog wat lager schroeft, en een lagere zitpositie heeft..

    Baseer je je op de ek9 bij die uitspraak? Dan kan ik het wel begrijpen.. Deze zitten standaard inderdaad ook al tamelijk "hoog"..


    Los in twee dus (het verbindingsstuk tussen de twee koppen, zoiets dus: http://www.flickr.com/photos/12734344@N06/2124594001/ ) :roll:

    Maar idd, kartgevoel krijg je zowel met EK als met EG, mits de juiste wijzigingen :P
    "I'm afraid if I raced you on the street, I'd push you to your death."
    Quote by Keiichi Tsuchiya
    Avatar gebruiker
    Spooner
    H23 Poster
     
    Berichten: 736
    Geregistreerd: di 30 maart 2010, 11:47
    my honda: B18C-R EG6
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor integradical » di 18 mei 2010, 19:11

    ruben(vtiangel) en ik hebben dat ook al aan de hand gehad
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor vti-specr » wo 19 mei 2010, 18:58

    Spooner schreef:Is dat nu "goed" voelbaar zo een deftige afstelling (op straat vermoed ik) :?:

    Met de eg gaan werken gisteren en het is net iets beter afgesteld dan dervoor.
    Ik merk het tussen de 4000 en 5000 toeren het best.

    U management is momenteel nog standaard?

    DC2 swaybar doet ook goed zijn werk. Ben er content van. :)
    Avatar gebruiker
    vti-specr
    D14 Poster
     
    Berichten: 78
    Geregistreerd: wo 21 apr 2010, 19:26
    my honda: EG6 & EK4
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor Swaken » wo 19 mei 2010, 19:03

    Kan da zijn dak u vorige week vrijdag gespot heb mee uwen ek op de baan van Winnik naar Ninof?
    Avatar gebruiker
    Swaken
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1144
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 18:54
    my honda: Nothin'
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor vti-specr » wo 19 mei 2010, 19:05

    Swaken schreef:Kan da zijn dak u vorige week vrijdag gespot heb mee uwen ek op de baan van Winnik naar Ninof?


    Jep da zou goed kunnen, mogelijk zat Martijn naast mij aan het afstellen.
    Avatar gebruiker
    vti-specr
    D14 Poster
     
    Berichten: 78
    Geregistreerd: wo 21 apr 2010, 19:26
    my honda: EG6 & EK4
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor Swaken » wo 19 mei 2010, 19:52

    Der zat inderdaad nog volk in uwe otto, had het direct gezien !

    Zo rijdt er maar eentje rond hier en ook aan de wielen had ik het gezien. :D
    Avatar gebruiker
    Swaken
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1144
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 18:54
    my honda: Nothin'
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor Spooner » do 20 mei 2010, 10:21

    vti-specr schreef:
    Spooner schreef:Is dat nu "goed" voelbaar zo een deftige afstelling (op straat vermoed ik) :?:

    Met de eg gaan werken gisteren en het is net iets beter afgesteld dan dervoor.
    Ik merk het tussen de 4000 en 5000 toeren het best.

    U management is momenteel nog standaard?

    DC2 swaybar doet ook goed zijn werk. Ben er content van. :)

    Jaja,
    het mijne is nog bone stock :)
    Moest ik het ooit overwegen om het te laten afstellen dan plaats ik eerst andere nokkenassen, kleppen en veren en mss TB...
    Maar jah, goedkoop is da allemaal nie hé :D
    "I'm afraid if I raced you on the street, I'd push you to your death."
    Quote by Keiichi Tsuchiya
    Avatar gebruiker
    Spooner
    H23 Poster
     
    Berichten: 736
    Geregistreerd: di 30 maart 2010, 11:47
    my honda: B18C-R EG6
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor vti-specr » vr 21 mei 2010, 07:13

    Spooner schreef:
    vti-specr schreef:
    Spooner schreef:Is dat nu "goed" voelbaar zo een deftige afstelling (op straat vermoed ik) :?:

    Met de eg gaan werken gisteren en het is net iets beter afgesteld dan dervoor.
    Ik merk het tussen de 4000 en 5000 toeren het best.

    U management is momenteel nog standaard?

    DC2 swaybar doet ook goed zijn werk. Ben er content van. :)

    Jaja,
    het mijne is nog bone stock :)
    Moest ik het ooit overwegen om het te laten afstellen dan plaats ik eerst andere nokkenassen, kleppen en veren en mss TB...
    Maar jah, goedkoop is da allemaal nie hé :D


    Dat is een goed plan.
    Enkel met inlaat en uitlaat is het volgens mij de moeite ni van er het geld aan te geven.
    Zeker als ge van plan zijt van nokkenassen te steken.
    Avatar gebruiker
    vti-specr
    D14 Poster
     
    Berichten: 78
    Geregistreerd: wo 21 apr 2010, 19:26
    my honda: EG6 & EK4
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor bellemans-prelude » vr 21 mei 2010, 10:37

    ziet er nice uit man.
    groetjes bellemans
    bellemans-prelude
    Dax rookie
     
    Berichten: 9
    Geregistreerd: di 18 mei 2010, 17:42
    my honda: prelude 97-00
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor r3dox » vr 03 sep 2010, 09:43

    Your car change a lot since I saw them!
    Hope to see it again
    r3dox
    Dax rookie
     
    Berichten: 8
    Geregistreerd: vr 03 sep 2010, 09:00
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: VTi-specR: Civic eg6 & ek4 - update -

    Berichtdoor Nasty » vr 03 sep 2010, 13:29

    Spooner schreef:Vanaf EP is dat gevoel weg volgens mij (nog hogere zitpositie)


    klopt. EPS is ook voor een groot stuk de oorzaak :!:
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten