Madmac schreef:Dat werd mij verteld door een van die LPG installateurs.
Maar feit is dat honda motoren met LPG makkelijk problemen krijgen aan de kleppen.
Wat LPG op zich betreft heb ik al heel wat ervaring, mijn vorige auto heeft 6 jaar op LPG gereden en rijdt nu nog. Hij begon enkel wat olie te verbruiken omdat daar geen klepsmering op stond.
Rothond schreef:Knappe wagen man.
Mijn volgende zal waarschijnlijk ook dit type civic worden, maar ben er nog niet uit of het de 1.8 of 2.2 wordt.
......
Nu zie ik da gij het aangedurft om er gas in te leggen, dit zou voor mij ook de gulden middenweg kunnen zijn.
Hoeveel liter verbruikt hij nu?
En waar is de tank geplaatst?
XortioN schreef:Madmac schreef:Dat werd mij verteld door een van die LPG installateurs.
Maar feit is dat honda motoren met LPG makkelijk problemen krijgen aan de kleppen.
Wat LPG op zich betreft heb ik al heel wat ervaring, mijn vorige auto heeft 6 jaar op LPG gereden en rijdt nu nog. Hij begon enkel wat olie te verbruiken omdat daar geen klepsmering op stond.
Dat Honda's rapper moeilijkheden hebben aan de kleppen is ook ergens logisch, meestal zijn Honda's hoogtoerige pk-"bommen" uit kleine motorblokken. Verder als je de kleppen om de 10.000km regelt, mag je normaal geen problemen ondervinden.
Madmac schreef:Dus ga ik seffens deze bestellen:
Dare Drift RZ black.
del_zot schreef:it just needs a dropjob
Madmac schreef:del_zot schreef:it just needs a dropjob
Ja, maar 't gaat nooit een zware worden. Als er terug geld is komt er een lichte verlaging op ± 25 mm. Ik wil gewoon iets opzetten wat kan blijven opstaan voor de keuring als het zover is.
En ik wil niet op verkeersheuvels rijden zoals die Johnny's hier in Genk, wiel per wiel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten