bubba schreef:man u del sol ook een pracht wagen en knap staaltje werk al aan verricht grtz
thnx man! heeft me al veel bloed zweet en tranen gekost, maar het loont wel uiteindelijk
bij deze nog een upje, Prelude gaat officieel de verkoop in, met enige haast zelfs, want ik ben vandaag het voorschot gaan betalen voor een nieuwe (zuinigere) daily, het is terug een honda
de Prelude zou dus redelijk dringend de deur uit moeten
als iemand interesse heeft in een mechanisch perfecte prelude 4th gen als project (wielkasten hebben roest en moeten zwaar aangepakt worden) mag je me altijd een PM sturen
topic staat ook in verkoop, de 1800 euro richtprijs is slechts een richtprijs omdat dit verplicht is, hou er gewoon rekening mee dat ik in het afgelopen jaar ervoor gezorgd heb dat er zeker geen onvoorziene kosten zullen komen in de eerste 2j nu
ik kan hier wat meer info geven ook als dit mag van de mods:
zomer 2012 nieuwe 'join de culasse' gestoken, volledige bovenblok laten reviseren + nieuwe distributieriem en riem van alternator etc
zomer 2013 nieuwe koppeling laten plaatsen + onderhoud gedaan
olieverbruik zit op 0.3 liter per 5000km nu
is echt niets!!
kmstand is nagenoeg onbekend, er zit een andere tellerbak in maar die staat op 88000 km
i wish!!! hah, maar aangezien de bovenblok compleet vernieuwd is en het olieverbruik zo laag denk ik niet dat dit een probleem is
interieur is volledig leder zoals je kunt zien op de foto's dat ik hier gepost heb en is in goede staat, is voorzien van cruise control en een glazen schuifdakje, alles werkt perfect en zonder haperingen
komt met een 2de set OEM bumpers + OEM kofferdeksel en kabelboom voor het herdoen van de wagen
alles kan aangetoond worden met facturen
heeft me toch een redelijke duit gekost om die mechanisch in orde te krijgen, maar ik kan het niet opbrengen om 2 projecten te onderhouden, samen te wonen met de vriendin + elke dag 40km te rijden voor woon- werk verkeer, daardoor dus de overschakeling naar iets zuinigers