punanied9 schreef:mooi resultaat maar voor een gebouwd blok valt het toch wel echt tegen vind ik.
mijn stock b18c met edelbrock en 65mm gasklep haalde net zoveel!
bwa tegenvallen precies.. Bryan zijn gebouwd blokje haalde ook 221pk eh, bij n/a tuning zijn grote winsten niet echt van de orde, zeker niet bij B18 blokken dat weet jij toch ook Als ik andere gebouwde blokken bekijk uit de UK dan draaien die allemaal rond de 235-260 max op een B18c (met nokken)
het kan altijd meer natuurlijk, maar ik heb het liever zo dan een monstergetal en er dan niet mee kunnen rijden uit angst dat er mss iets fout kan gaan ik had ook wel gehoopt op wat meer, maar ik had gevraagd om een kleine veiligheisdmarge te voorzien omdat ik niet 100% vertrouw op die compressie. Als je de curve bekijkt dan zie ik toch een zeer mooie en gestage toename in pk, wat toch duidt op een gezond blokje, dat is voor mij belangrijk
Edelbrock kan wel nog wat verschil maken natuurlijk, betere flow op hoge compressie is altijd wenselijk al verwacht ik hier ook geen wonderen van! Met 240pk zou ik toch wel meer dan tevreden zijn, want wat ben je met al die pk's als je ze toch niet op de grond krijgt gezet?
hopelijk krijg ik morgen of vrijdag telefoon dat ze klaar is voor afstelling, want het begint nu toch wel mijn kl*ten uit te hangen om altijd maar te moeten wachten!
SteveEG2 schreef:met vervroegde ontsteking en die mods is het idd aangeraden 98 te tanken niet?
zoals integradical zegt, vervroegde ontsteking staat origineel, mijn verhoogde compressie zorgt ervoor dat ik geen vervroegde ontsteking nodig heb aangeraden om 98 te tanken.. zou ik niet zo snel zeggen eigenlijk, blijkbaar (volgens horen zeggen dan toch) schrijft honda voor om 95 te tanken, zelfs met een s2k..