Sinisters Project FK3 --> Project EP3

Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

Berichtdoor Sinister » ma 02 sep 2013, 20:59

Ik moet er wel ff bijzeggen dat mijn header uit 4 delen bestaat, met meer kans op fitten, die nu weg zijn natuurlijk.
De meeste headers zijn 1 geheel, waardoor ze meer kans hebben om te breken aan de lasnaden natuurlijk omdat het minder kan meebewegen.
Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Sinister
HCB Veteraan
 
Berichten: 1057
Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
Advertenties:



  • Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor vvtlike » ma 02 sep 2013, 21:49

    Heb ik nog niet meegemaakt dat header aan de lasnaden lost..
    Hangt misschien af van de kwaliteit.
    Mij hebben ze verteld dat een ééndelige beter is voor de doorstroom
    Zit normaal toch coon tussen,en die bouten met die veren zorgen toch dat de boel kan bewegen,
    Of vergis ik mij?
    it's not how you stand by your car,but how you drive it...
    Avatar gebruiker
    vvtlike
    B16 Poster
     
    Berichten: 332
    Geregistreerd: wo 29 aug 2012, 12:01
    Woonplaats: mechelen
    my honda: integra type r
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor Sinister » ma 02 sep 2013, 21:54

    Normaal wel ja, al ken ik 2 mensen met een toda op een FN2 waar alletwee de lasnaden gelost zijn, en dat is normaal ook kwaliteit.
    En jah als mijn header ooit kapot is zal ik het weten, dan steken we ook is een 1 delige van tegiwa ofzo of iets anders.
    Er is trouwens geen betere header dan de PLM header voor de EP3 als ik verschillende tuners hoor.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor DelSolTypeR » di 03 sep 2013, 13:31

    echte toda of replica? kan redelijk wat verschil uitmaken... heatwrap heeft zijn voor- en nadelen, maar of je echt het verschil zal merken betwijfel ik eigenlijk hoor.. heb ooit eens kort met wrap gereden en niet direct veel verschil gemerkt :)
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor Sinister » di 03 sep 2013, 13:36

    Voor zover ik weet geeft een goede replica zo goed als hetzelfde resultaat.
    Ik heb al triestige resultaten gezien met todas ook.
    Trouwens wie 800 eur zonder verzending over heeft voor een toda da vindek er wel wat over.
    Ge hebt er minstens zo goed voor iets minder.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor Spooner » di 03 sep 2013, 13:50

    As ge da verschil voelt, dan zitte met ne slechten -lees: warme luchttoevoer- intake vrees ik.
    Bij mij maakte da geen f*ck uit ze. Enkel bleef de olietemp iets (mss 5 graden) lager, omdat de collecteur bij een B langs de carter loopt...
    Zal eerder tss uw oren zitten imo...
    "I'm afraid if I raced you on the street, I'd push you to your death."
    Quote by Keiichi Tsuchiya
    Avatar gebruiker
    Spooner
    H23 Poster
     
    Berichten: 736
    Geregistreerd: di 30 maart 2010, 11:47
    my honda: B18C-R EG6
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor DelSolTypeR » di 03 sep 2013, 13:58

    Sinister schreef:Voor zover ik weet geeft een goede replica zo goed als hetzelfde resultaat.
    Ik heb al triestige resultaten gezien met todas ook.
    Trouwens wie 800 eur zonder verzending over heeft voor een toda da vindek er wel wat over.
    Ge hebt er minstens zo goed voor iets minder.


    had het niet over het resultaat van testbanken eh :P maar over de zwakheid in lasnaden :) idd prijskaartje van een echte toda is overdreven ;)
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor vvtlike » zo 08 sep 2013, 08:46

    ken ook iemand me nen toda,is daar super tevreden van,en diene knalt daar soms goed mee door:D
    denk da hij die al jaar of twee drie heeft,en niks problemen.
    kan altijd ergens is een slechte tussenzitten.
    vrees alleen da die replica's misschien uit elkaar kunnen vliegen,maar daar ben ik zelfs niet zeker van.
    heb zelf ook een eendelige,geen klagen vanis wel geen toda.
    heb alleen het probleem dak soms is grond durf raken
    betwijfel of die heatrap zoveel geeft,bij b blok,zoals reeds gezegd,kan dat iets geven in de olietemp.
    maar krijg het niet over men hart om mijne spoon te wrappen
    it's not how you stand by your car,but how you drive it...
    Avatar gebruiker
    vvtlike
    B16 Poster
     
    Berichten: 332
    Geregistreerd: wo 29 aug 2012, 12:01
    Woonplaats: mechelen
    my honda: integra type r
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor Sinister » zo 22 sep 2013, 12:20

    Spooner schreef:As ge da verschil voelt, dan zitte met ne slechten -lees: warme luchttoevoer- intake vrees ik.
    Bij mij maakte da geen f*ck uit ze. Enkel bleef de olietemp iets (mss 5 graden) lager, omdat de collecteur bij een B langs de carter loopt...
    Zal eerder tss uw oren zitten imo...

    Een ITG maxogen is alles behalve ne warme lucht toevoer volgens mij.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor Sinister » ma 16 dec 2013, 17:41

    Ok eindelijk een JSRC gevonden, met 9 psi pouley moet het rond de 300 pk gaan.
    Meters ook ineens gekocht: Air Fuel, boost meter, oil temp, en de A stijl voor links te hangen.
    Dan komt er nog een FX350 koppeling onder, wordt 2de vitesse gereviseerd en ik zoek nog een 2de hands slipdifferentieel.
    Wagen gaat dan enkel nog voor circuit en drag gebruikt worden wsl.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor VRX » ma 16 dec 2013, 18:12

    Sinister schreef:Ok eindelijk een JSRC gevonden, met 9 psi pouley moet het rond de 300 pk gaan.
    Meters ook ineens gekocht: Air Fuel, boost meter, oil temp, en de A stijl voor links te hangen.
    Dan komt er nog een FX350 koppeling onder, wordt 2de vitesse gereviseerd en ik zoek nog een 2de hands slipdifferentieel.
    Wagen gaat dan enkel nog voor circuit en drag gebruikt worden wsl.


    Fok, held! Zoiets zou ik héél graag op de openbare weg hebben...maarja, kut keuring hé
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    VRX
    H23 Poster
     
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
    Woonplaats: Limburg
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor Sinister » ma 16 dec 2013, 20:19

    Dat is nu toch ook al met je mods?
    Gewoon de juiste mensen kennen
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor punanied9 » di 17 dec 2013, 18:10

    Mfactory heeft goedkope kwalitatieve Helical LSD's!

    in mijn ep3 bak zit er wel een Quaiffe Helical maar dat gaat dan weer boven de 1k die van Mfactory heb je voor 600 €

    en geloof het of niet maar het scheelt zelfs in de prijs als je er een logo opwilt van Mfactory of niet als je het begrijpt ;) allemaal in de zelfde fabriek gemaakt!
    Avatar gebruiker
    punanied9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1787
    Geregistreerd: do 23 sep 2010, 09:47
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor jonas (R-garage) » di 17 dec 2013, 19:19

    Quaife is een ATB spere en Mfactory heb ik slechte ervaringen mee vooral de platenspere dan .en dat deze in dezelfde fabriek worden gemaakt is toch wel raar en betwijvel ik ten zeerste .
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: Sinisters Project FK3 --> Project EP3

    Berichtdoor punanied9 » di 17 dec 2013, 21:44

    quaiffe is uiteraard een andere fabriek!

    ik bedoel dat ik een Mfactory kan regelen zonder logo op het product voor minder geld! je betaald dus gewoon meer voor de stempel van mfactory de LSD bij wijze van spreken!
    Avatar gebruiker
    punanied9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1787
    Geregistreerd: do 23 sep 2010, 09:47
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten