Kheb identiek hetzelfde gehad met de sol
Bij mij heeft een nieuwe ( lees: andere) HRC een groot verschil gemaakt. Da ge op droge baan den ABS ni kunt activeren is wel normaal als ge een beetje goeie banden hebt liggen dus daar moet ge u geen zorgen over maken
Pak uw HRC er is af en duw is met uw vingers op de pen ( pas op een dretst dan nog vloeistof uit ookal hebt ge hem leeggegoten
) normaal moet da vrij stroef gaan .. des te stroefer, des te beter. Als da het geval is, probeer dan met u vinger de gaten van de remleidingen af te dekken en duw nogis ( eventueel met 2 man ) en kijk of er nergens anders vloeistof doorkomt (langs de zijkant van de pen waarop ge duwt ). Indien wel dan zit er sleet op de dichtingsrubbertjes. Dit was bij mij het geval, wel heel miniem ma toch.. Ik zag ook nergens geen sporen van lekken.
Kijk als laatste nogis met een stokje ofzo in het gat van de booster en zie of daar onderaan geen vloeistof in staat .. tis pas als dieje volgesijpelt is da em echt begint te lekken. Maja, dan zou natuurlijk wel uw vloeistofpeil al is moeten gezakt zijn zoals bij mij vroeger. Ik heb dus ook de booster moete demonteren en leeggieten en daar zat bij toch een goei 10cl in
.
Enige nadeel bij deze operatie is da ge wel efkes aant ontluchten zijt achteraf en afhankelijk met welk been ge da doet, gaat uw koppelingspedaal vlak erna heel licht aanvoelen
Best kunde de HRC dus al gedeeltelijk vullen alvorens hem weerte monteren en met de hand ontluchten .. bespaart u wa voetenwerk en geroep