Ik zal mij hier ook maar is voorstellen zeker, aangezien het een nieuw forum is.
Ik ben dus Willem en ik rij sinds een dikke 3 jaar met een EG6.
Op 105.000 km gekocht bij GDM. Nu rond de 170.000 km (95% autostrade)....
Motor
- FEEL'S 4-2-1 header ("Honda Twin Cam Works") (2.5")
- Testpipe 2.5" (wordt vervangen door Magnaflow high flow cat)
- Tanabe Concept G Medallion Catback 2.5"
- OEM luchtfilterbox ITR met KN filter
- Double core Alu radiator
Ophanging
- KW variant 1 (inoxline)
- Gun Metal 16" CR KAI WORK Wheels (blue decals)
- Bridgestone Potenza RE050A
- Ferrodo DS2500 remblokken
- Brembo High Performance geperforeerde remschijven vooraan (OEM Brembo achteraan)
- Swaybars OEM DC2 voor -en achter
- ASR subframe brace
Exterieur
- Amber Corners
- OEM CF motorkap (VT-Sports)
- Optionele mistlichten
- CF duckbill Spoon-style (Seibon)
- Mugen-style voorlip
- Type R-style achterlip
Interieur
- Zwarte Recaro's JDM DC2
- JDM DC2 Spec '96 stuur
- JDM DC2 Spec '98 shiftboot
- Type R-style shiftknob
- STRI X-line oliedruk, olietemp en watertemp metertjes
- Shortshifter
- Gather speakerset
Moet nog geplaatst worden:
- JDM EK9 LSD
- Mfactory 4.928 Final Drive (ipv 4.4)
- Mfactory Syncros (1 tem 5)
- Honda Access Window Visors
- Défi DIN gauge (ipv STRI)
- Radiator hoses Mishimoto
...
Crappy phone pics (een beetje te groot, sorry ):
Nurburgring:
Me wa kamerade op toer:
Pass by op Folembray:
http://www.youtube.com/watch?v=H2OaxWqFbgc