bert82 prelude '94, 2.0

bert82 prelude '94, 2.0

Berichtdoor bert82 » zo 14 nov 2010, 22:30

pas een prelude aangekocht, tis een 2.0 16v, van 94 met cold air-intake en inox uitlaat (voledig, ook collector).
nu heb ik op google wat aant zoeken geweestnadat ik op youtube een filmke had gezien van een f20a4 met h23 kop erop,
en ik wil dit ook!!!
iemand ervaring met zoiets? wat moet ik allemaal verzamelen om hieraan te beginnen? en hoe ga ik te werk?

MVG
bert82
Camino user
 
Berichten: 29
Geregistreerd: do 07 okt 2010, 14:21
my honda: EJ1
Advertenties:



  • Re: bert82 prelude '94, 2.0

    Berichtdoor vtiprelude » zo 14 nov 2010, 22:33

    eerst deftige voorstelling en ewa foto's enzo en je zult al wa meer reactie krijgen!

    maar toch welkom
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: bert82 prelude '94, 2.0

    Berichtdoor bert82 » zo 14 nov 2010, 22:38

    ik ben Bert, woon in vlaams-brabant (tienen), 28jaar, als werk hersel ik alteratoren, en starters,en plaatsen van batterijen.
    die foto's hoe doe ik dat?
    bert82
    Camino user
     
    Berichten: 29
    Geregistreerd: do 07 okt 2010, 14:21
    my honda: EJ1
    Advertenties:

    Re: bert82 prelude '94, 2.0

    Berichtdoor Nasty » zo 14 nov 2010, 22:43

    Welkom hier.

    K ken niet veel van Prelude motoren, maar is het niet logischer als je een 2.3 onderblok neemt met 2.0 of kop erop ipv andersom?
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: bert82 prelude '94, 2.0

    Berichtdoor jablo » zo 14 nov 2010, 23:07

    Nee,is idd 2.0 met 2.3 kop. Je kan ook een inlaatspruitstuk van een 2.3 monteren,zou je ook meer vermogen krijgen.
    Avatar gebruiker
    jablo
    B20 Poster
     
    Berichten: 538
    Geregistreerd: di 12 okt 2010, 19:21
    my honda: civic,prelude
    Advertenties:

    Re: bert82 prelude '94, 2.0

    Berichtdoor bert82 » ma 15 nov 2010, 22:31

    als ik een andere motor steek geraak ik niet meer door de keuring, het inlaatspruitstuk is dit gawoon mijn vervangen door 1 van een 2.3, of zijn er aanpassingen nodig? hoe zit het met een turbo voor de keuring word dit elk jaar verbouwen?
    bert82
    Camino user
     
    Berichten: 29
    Geregistreerd: do 07 okt 2010, 14:21
    my honda: EJ1
    Advertenties:

    Re: bert82 prelude '94, 2.0

    Berichtdoor jablo » ma 15 nov 2010, 22:43

    bert82 schreef:als ik een andere motor steek geraak ik niet meer door de keuring, het inlaatspruitstuk is dit gawoon mijn vervangen door 1 van een 2.3, of zijn er aanpassingen nodig? hoe zit het met een turbo voor de keuring word dit elk jaar verbouwen?

    Turbo--> elk jaar verbouwen
    spruitstuk past mits zeer kleine aanpassingen en merken ze niet op de keuring
    Avatar gebruiker
    jablo
    B20 Poster
     
    Berichten: 538
    Geregistreerd: di 12 okt 2010, 19:21
    my honda: civic,prelude
    Advertenties:

    Re: bert82 prelude '94, 2.0

    Berichtdoor bert82 » do 18 nov 2010, 21:37

    Turbo--> elk jaar verbouwen
    spruitstuk past mits zeer kleine aanpassingen en merken ze niet op de keuring[/quote]
    enig idee welke aanpassingen, en hoe het zit als ik een volledige cilenderkop van een 2.3 wil monteren?
    ga ik het versschil van alleen een spruitstuk merken?
    bert82
    Camino user
     
    Berichten: 29
    Geregistreerd: do 07 okt 2010, 14:21
    my honda: EJ1
    Advertenties:


    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten