[JS-member]S4mmi's Integra DC5 *Mugen bumper geplaatst*

Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

Berichtdoor VRX » di 09 apr 2013, 10:32

krissedc2 schreef:36000 km is voor zo een auto nieuw!! ik denk dat zulke zeeeeeeer zeldzaam zijn, als ge beziet engine bay, zetels en interieur en lak is in perfecte staat :goed:
zeker een goeie/mooie aankoop gedaan :goed:

ivm de keuring zou ik zeggen , succes! ge gaat het nodig hebben :oops:
kijkt is op FB voor ruben of brecht berings, een van de 2 heeft er ook net 1tje ingevoerd ;)


Sam kent Brecht persoonlijk ;) tis zowat dankzij de zijne dat Sam de stap ook gezet heeft :lol:
Afbeelding
Avatar gebruiker
VRX
H23 Poster
 
Berichten: 764
Geregistreerd: wo 18 aug 2010, 21:01
Woonplaats: Limburg
my honda: EP3
Advertenties:



  • Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor Jettn » di 09 apr 2013, 17:13

    zou het niet sneller gaan op deze site ipv de homologatiekeuring ? daar kan je heeeel lang wachten , via deze site kan het volgens mij sneller ? http://www.eurococ.eu/en/
    Avatar gebruiker
    Jettn
    B20 Poster
     
    Berichten: 549
    Geregistreerd: ma 17 mei 2010, 16:06
    Woonplaats: Brugge
    my honda: Ee9
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor S4mmi » di 09 apr 2013, 17:51

    Jdm_Whore schreef:Dikke DC5 8-) Eeuwig zonde dat uw wielen 4x100 zijn, die zouden ook knap staan onder deze!

    Idd ja.. :( Heb al eenzelfde setje te koop zien staan in de juiste steek maar dan in het brons. Prijs was alleen wat teveel naar mijn zin.. :D En updates zullen er niet komen zolang hij niet ingeschreven is... Denk ik :mrgreen:

    krissedc2 schreef:36000 km is voor zo een auto nieuw!! ik denk dat zulke zeeeeeeer zeldzaam zijn, als ge beziet engine bay, zetels en interieur en lak is in perfecte staat :goed:
    zeker een goeie/mooie aankoop gedaan :goed:

    ivm de keuring zou ik zeggen , succes! ge gaat het nodig hebben :oops:
    kijkt is op FB voor ruben of brecht berings, een van de 2 heeft er ook net 1tje ingevoerd ;)

    Voor 10 jaar oud te zijn is hij echt wel in goede staat ja. Qua gebruikssporen is hij er pakken beter aan toe dan de Civic. Tzou maar erg zijn met zo weinig kilometers.
    Zoals VRX al gezegd had ken ik Brecht en Ruben. Ik heb Brecht al de oren van zen kop gezaagd ivm met info over invoer en DC5's in het algemeen :lol:

    Jettn schreef:zou het niet sneller gaan op deze site ipv de homologatiekeuring ? daar kan je heeeel lang wachten , via deze site kan het volgens mij sneller ? http://www.eurococ.eu/en/

    Nope, is niet mogelijk. Ge moet maar eens kijken bij dat drop down menu bij land van eerste inschrijving. De auto komt wel van Ierland maar eerste inschrijving is in Japan ;) Eigenlijk kunt ge alleen aan een COC geraken als de auto van fabrieks af geleverd werd in een EU lidstaat. Dan moet de constructeur voldoen aan de EU-eisen en zijn ze verplicht om hun voertuig te onderwerpen aan verschillende test waaruit dan een COC uit voorkomt. Vermits een DC5 nooit in de EU is uitgebracht gaat dit niet.

    Op deze pagina staat wat meer uitleg: http://www.eurococ.eu/en/certificate_of_conformity
    http://www.eurococ.eu/en/certificate_of_conformity schreef:The content of a COC is defined by EU regulation (Amendment IX, Regulation 92/53). Vehicles without the EU specification (e.g. vehicle manufactured for the U.S. or Japanese market) and older vehicles that have not been given the type approval of the EC yet, do not have an existing COC. Similarly, it is not possible to issue a COC for converted vehicles.
    Avatar gebruiker
    S4mmi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1120
    Geregistreerd: wo 21 jul 2010, 22:51
    Woonplaats: Grimbergen
    my honda: Civic EP4 & DC5
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor Jettn » di 09 apr 2013, 17:52

    Jettn schreef:zou het niet sneller gaan op deze site ipv de homologatiekeuring ? daar kan je heeeel lang wachten , via deze site kan het volgens mij sneller ? http://www.eurococ.eu/en/

    Nope, is niet mogelijk. Ge moet maar eens kijken bij dat drop down menu bij land van eerste inschrijving. De auto komt wel van Ierland maar eerste inschrijving is in Japan ;) Eigenlijk kunt ge alleen aan een COC geraken als de auto van fabrieks af geleverd werd in een EU lidstaat. Dan moet de constructeur voldoen aan de EU-eisen en zijn ze verplicht om hun voertuig te onderwerpen aan verschillende test waaruit dan een COC uit voorkomt. Vermits een DC5 nooit in de EU is uitgebracht gaat dit niet.

    Op deze pagina staat wat meer uitleg: http://www.eurococ.eu/en/certificate_of_conformity
    http://www.eurococ.eu/en/certificate_of_conformity schreef:The content of a COC is defined by EU regulation (Amendment IX, Regulation 92/53). Vehicles without the EU specification (e.g. vehicle manufactured for the U.S. or Japanese market) and older vehicles that have not been given the type approval of the EC yet, do not have an existing COC. Similarly, it is not possible to issue a COC for converted vehicles.
    [/quote]

    Owkey, zover had ik nog niet gekeken.. ging wel heel handig zijn anders! toch veel succes met de keuring
    Avatar gebruiker
    Jettn
    B20 Poster
     
    Berichten: 549
    Geregistreerd: ma 17 mei 2010, 16:06
    Woonplaats: Brugge
    my honda: Ee9
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor S4mmi » di 09 apr 2013, 18:14

    Jettn schreef:Owkey, zover had ik nog niet gekeken.. ging wel heel handig zijn anders! toch veel succes met de keuring

    Ja, dat zou heel handig zijn :D Ik had de vorige eigenaar gevraagd of er geen COC afgeleverd was toen de DC5 geïmporteerd was naar Ierland. Ik hoopte van wel, dat zou alles qua invoer een pak sneller laten gaan dan eentje invoeren uit Engeland ofzo. Maar zo'n COC wordt enkel afgeleverd als het voertuig die reeks testen heeft doorlopen en die kosten bakken geld... Anders zou ik dienen Ier een COC laten aanvragen hebben en dan pas geïmporteerd maar dat was uiteindelijk geen optie ;)
    Avatar gebruiker
    S4mmi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1120
    Geregistreerd: wo 21 jul 2010, 22:51
    Woonplaats: Grimbergen
    my honda: Civic EP4 & DC5
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor implatacus » di 09 apr 2013, 21:27

    Prachtige integra :o daar gade veel plezier en geniet van hebben ;) gaat denk ook wel iets rapper gaan dan de ep4 :p en daar wil ik u achtereen ook wel is mee op een meeting zien he :) ^^
    implatacus
    D15 Poster
     
    Berichten: 132
    Geregistreerd: do 08 sep 2011, 19:11
    Woonplaats: herentals
    my honda: civic ep4
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor nkm » di 09 apr 2013, 22:46

    youre my god from now on!
    Damn dikke dc5!
    don't be scared of failure, for the only failure is never to try
    Avatar gebruiker
    nkm
    H23 Poster
     
    Berichten: 748
    Geregistreerd: ma 11 jun 2012, 00:29
    Woonplaats: kampenhout
    my honda: EK9
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor ThomasDW007 » di 09 apr 2013, 23:26

    oh vetjes o.O!! congratz dude!
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    ThomasDW007
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1656
    Geregistreerd: do 17 nov 2011, 17:44
    Woonplaats: Maldegem
    my honda: Del Sol ESI
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor banzaiEM2 » wo 10 apr 2013, 19:55

    Soms vraag ik me af wa te doen als ik dit zie, zo vet azo ne dc 5
    respect voor het lang wachten voor het homologeren, stock houden? Kzou da toch doen hoor?
    Avatar gebruiker
    banzaiEM2
    D17 Poster
     
    Berichten: 297
    Geregistreerd: vr 07 mei 2010, 16:43
    Woonplaats: ertvelde rieme
    my honda: civic coupe EM2
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor R200TEG » wo 10 apr 2013, 21:00

    ga je de lichten zelf ombouwen trouwens ?
    Afbeelding
    Feel. Reveal. Waza. Energy. Satisfaction.
    感じろ。示せ。ワザ、力、喜び。
    ホンダインテグラタイプR
    Avatar gebruiker
    R200TEG
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1213
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 10:18
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: Integra DC2///E92
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor S4mmi » wo 10 apr 2013, 22:54

    R200TEG schreef:ga je de lichten zelf ombouwen trouwens ?

    Dat gaan we morgen eens uitvissen of dat mogelijk is ;) Anders zullen het RSX koplampen worden.
    Avatar gebruiker
    S4mmi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1120
    Geregistreerd: wo 21 jul 2010, 22:51
    Woonplaats: Grimbergen
    my honda: Civic EP4 & DC5
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor krissedc2 » do 11 apr 2013, 09:53

    GVA is ook alleen maar nodig in Belgie...er is geen enkel ander land die dit gebruikt, of toch niet dat ik weet :D

    ivm de lichte zou ik drekt voor de RSX lichte gaan, zou zonde zijn om een set (dure) lichten naar de vaantjes te helpe he ;)
    plus heb je een extra set, kan je de slechte lichten gebruiken en ze elke keer wisselen met de keuring ;)

    je mag er zeker van zijn dat je een goede koop hebt gedaan, degene die een honda op 36000 km kapot krijgt is echt wel nen held :doh:
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor S4mmi » do 11 apr 2013, 19:24

    krissedc2 schreef:GVA is ook alleen maar nodig in Belgie...er is geen enkel ander land die dit gebruikt, of toch niet dat ik weet :D

    ivm de lichte zou ik drekt voor de RSX lichte gaan, zou zonde zijn om een set (dure) lichten naar de vaantjes te helpe he ;)
    plus heb je een extra set, kan je de slechte lichten gebruiken en ze elke keer wisselen met de keuring ;)

    je mag er zeker van zijn dat je een goede koop hebt gedaan, degene die een honda op 36000 km kapot krijgt is echt wel nen held :doh:

    De originele lichten zouden zowieso 'waardeloos' worden. Dat is nog altijd een ander lichtbeeld en dus behoorlijk irritant voor nen tegenligger. Ok, ik heb daar gene last van maar toch :D Daarmee de poging om deze aan te passen ;)
    Avatar gebruiker
    S4mmi
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1120
    Geregistreerd: wo 21 jul 2010, 22:51
    Woonplaats: Grimbergen
    my honda: Civic EP4 & DC5
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor M&M » za 13 apr 2013, 18:03

    Zeer knap exemplaar (DC5) en de EP staat er ook strak bij.
    Moeilijk om te kiezen nu zeker? :lol:
    De koestwerkkleur levert alvast minder dilemma's op ;)
    Avatar gebruiker
    M&M
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1623
    Geregistreerd: do 14 jul 2011, 18:00
    my honda: S2000 & FK8
    Advertenties:

    Re: S4mmi's Civic EP4 & Integra DC5

    Berichtdoor KevStyle » zo 14 apr 2013, 17:05

    als die ingeschreven is zal ik hem eens polieren, vorige keer ook goe gegaan hé :) maar ik wil wel een testrit, kzal zoals gewoonlijk rechts zitten hé :mrgreen:
    Avatar gebruiker
    KevStyle
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1002
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:49
    Woonplaats: Rijkevorsel
    my honda: Accord '05
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten