mugske EP4 / ATR facelift

mugske EP4 / ATR facelift

Berichtdoor mugske » vr 07 aug 2015, 13:03

Hoi Iedereen,

Mijn nick is dus Mugske ook gekend op een ander Honda Forum (zo kunnen misschien sommigen me hier herkennen)

Een half jaar terug heb ik een EP4 gekocht om heen en weer te tuffen naar het werk.
Daarnaast heb ik nog een ATR facelift van 2002 (gekend door de goudgele velgen)
Heb onlangs de velgen van de ATR op de EP gezet omdat ik met de civic naar spanje ben geweest.
Moet wel zeggen in de bergen ter hoogte van Andorra had ik het gevoel dat de wagen na 2500tr geen trekkracht had.... eenmaal aangekomen in zuid spanje heb ik een turbodrukmeter geplaatst en een dag of 2 test gereden, bij vertrek of hernemen van acceleratie heb ik een piek van 1.3 -1.4 BAR en tijdens vollast een continue druk van +- 1.1Bar
Dus ik vermoed (turbo's kennende) dat dit normaal gedrag is.
Maar dan vraag ik me nog steeds af waarom in de bergen ik zelfs moeite heb om een langzame vrachtwagen over te geraken :dom: ????
Laat me duidelijk zijn in bijv de ardennen (of zuid Frankrijk waar het 41°was) heb ik dit probleem niet gehad :nee: .
dan nog van bij de aankoop als je vertrekt en je lost een beetje het gaspedaal durft die een schok te geven zoals je plots de brandstof zou afsnijden (of net het gevoel als je gas geeft en aan het rempedaal komt)

Iemand hier een verklaring voor?


In Spanje heb ik de achterste zij en achterruit nog laten blinderen dat scheelde hem in warmte :)

Ik kijk nog voor foto's later want die staan nu op men foon en ben nog maar net terug van reis :party:
mugske
Dax rookie
 
Berichten: 3
Geregistreerd: vr 07 aug 2015, 12:45
my honda: EP4 ATR
Advertenties:



  • Re: mugske EP4 / ATR facelift

    Berichtdoor mugske » vr 07 aug 2015, 13:21

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    mugske
    Dax rookie
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: vr 07 aug 2015, 12:45
    my honda: EP4 ATR
    Advertenties:


    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten