voorsteling

Re: voorsteling

Berichtdoor sloery » za 04 apr 2015, 19:13

ja die kabels zijn inderdaad af... lekker gewoon afgeknipt maar niet door mij !!!ik vind dit ook iets raar maar mss zit de sonde verder is mss door de andere ecu zoals whitesol zegt das gewoon om da gat te dichten die amateurs ipv daar een gewonde bout in te smakken dit kan ik nog doen he
sloery
Camino user
 
Berichten: 20
Geregistreerd: vr 06 maart 2015, 21:34
Woonplaats: essene
my honda: integra type r
Advertenties:



  • Re: voorsteling

    Berichtdoor sloery » zo 17 mei 2015, 08:23

    hej jongens ik heb de itr een volledig onderhoud gegeven en andere olie en het olieverbruik is totaal verdwenen blijkbaar heeft olie toch een invloed op het verbruiken ervan ik gebruik castrol 10w40 keb nu al 3000km gereden en er is geen druppel uit dus dat is zeer goed
    heeft of kent er iemand een goed adres om velgen te zandstralen en weet er toevallig iemand de prijs hiervan want de velgen zijn meer geel dan wit aan het worden en de lak begint af te brokkelen binnekant velg dus tijd voor ze onderhanden te nemen
    sloery
    Camino user
     
    Berichten: 20
    Geregistreerd: vr 06 maart 2015, 21:34
    Woonplaats: essene
    my honda: integra type r
    Advertenties:

    Re: voorsteling

    Berichtdoor STEFMARIS » zo 17 mei 2015, 21:28

    sloery schreef:hej jongens ik heb de itr een volledig onderhoud gegeven en andere olie en het olieverbruik is totaal verdwenen blijkbaar heeft olie toch een invloed op het verbruiken ervan ik gebruik castrol 10w40 keb nu al 3000km gereden en er is geen druppel uit dus dat is zeer goed
    heeft of kent er iemand een goed adres om velgen te zandstralen en weet er toevallig iemand de prijs hiervan want de velgen zijn meer geel dan wit aan het worden en de lak begint af te brokkelen binnekant velg dus tijd voor ze onderhanden te nemen


    weet niet van waar je bent maar ben paar maanden geleden naar vandermaesen in tessenderlo gegaan voor mijn velgen te laten zandstralen en poedercoaten. Mooi resultaat en slechts 40 euro per velg!
    STEFMARIS
    B16 Poster
     
    Berichten: 355
    Geregistreerd: do 10 jan 2013, 18:51
    Woonplaats: Bekkevoort
    my honda: Honda Crx Del Sol
    Advertenties:

    Re: voorsteling

    Berichtdoor sloery » ma 18 mei 2015, 09:52

    hej bedankt voor je reactie .
    ik ben van essene bij affligem .
    dit is inderdaad niet veel .
    ga er zeker is voor kijken .
    nog is bedankt
    sloery
    Camino user
     
    Berichten: 20
    Geregistreerd: vr 06 maart 2015, 21:34
    Woonplaats: essene
    my honda: integra type r
    Advertenties:

    Re: voorsteling

    Berichtdoor sloery » za 06 jun 2015, 07:58

    weet er iemand een goede carosserie zijn voor 2 bumpers te spuiten en de prijs hiervan ongeveer regio vlaams brabant
    sloery
    Camino user
     
    Berichten: 20
    Geregistreerd: vr 06 maart 2015, 21:34
    Woonplaats: essene
    my honda: integra type r
    Advertenties:

    Re: voorsteling

    Berichtdoor WhiteSol » ma 08 jun 2015, 17:59

    Staat te koop zag ik ? :(
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: voorsteling

    Berichtdoor sloery » di 23 jun 2015, 11:36

    hej ja even te koop gestaan maar hij is er terug af hoor .dat is met dat goed weer he .ik heb altijd met motos gereden en het kriebelde wat te hard en mezelf toch kunnen overhalen maar hoe langer hij te koop stond hoe meer ik twijfelde hoe meer ik ermee ree hoe slechter ik me erbij voelde om hem weg te doen .zo een teg ga ik niet meer vinden keb er andere gezien amaj.en die biedingen die ik kreeg waren niet genoeg 6500 max das wa weinig voor een goede teg.daarmee was ik het beu en heb ik er hem met plezier afgesmeten :)) .
    sloery
    Camino user
     
    Berichten: 20
    Geregistreerd: vr 06 maart 2015, 21:34
    Woonplaats: essene
    my honda: integra type r
    Advertenties:

    spuiten

    Berichtdoor sloery » vr 16 okt 2015, 17:07

    hallo iedereen heeft er soms iemand een idee wat het kost om een integra te laten herspuiten en ik zit met beginnend roest aan mijn wielbogen weet hier iemand een goed adres voor want er zijn veel amateurs in zulke stiel die hun job niet kennen
    mvg
    sloery
    Camino user
     
    Berichten: 20
    Geregistreerd: vr 06 maart 2015, 21:34
    Woonplaats: essene
    my honda: integra type r
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten