Na meer dan 2 maanden nog eens updaten.
Zoals in de vorige post al te zien was heb ik een setje USDM corners bestelt in de USA.
Heb speciaal voor de facelift corners gekozen omdat ik die 2 schroefjes van de phase 1 echt ni mooi vind.
Dit gaat enkel in combinatie met facelift koplampen (ander frame rond), dus hebben we die ook omgebouwd
Tussendoor meetingske gedaan
Enkele weken geleden ook een set 16" velgen besteld in de USA. Zo kan de band-kas verhouding beter en is het nog te doen qua rijhoogte.
Khad eerst een set Keskins om op te knappen, maar alles opgeteld ging dat meer kosten dan een andere nieuwe set. Dus de Keskins weer verkocht en nieuwe besteld.
Intussen zijn die aangekomen, hieronder een foto van de testfit. De banden worden er deze week opgelegd.
Vooraan 8J ET25 met 175/50 band en achteraan 9J ET15 met 195/45 band.
Daarna ben ik mij terug gaan bezighouden met de witte EC9.
Een spotgoedkoop een momo stuurtje gestoken.
Nadien goed gezet voor de keuring, achteraan tijdelijk een mistlicht geplaatst onder de bumper (welke blijkbaar een Japanse is ipv Amerikaanse).
Eerst afgekeurd vanwege achterste remmen en silentblocs versleten. Aangepast en nadien uiteraard groene kaart
Deze week heb ik de rechtse cardan proberen vervangen. Die dat erop zat was namelijk de slechte cardan van mijn sedan die er nog op zat, die geklop veroorzaakte bij verlagen.
Intussen had ik een reserve liggen en ging ik die efkes "snel" wisselen. Niet dus. Er zat verschil op de cardankop kant van de versnellingsbak. Daardoor paste die niet.
Uiteindelijk de cardankop van de "slechte" cardan gehaald en die overgezet op de reserve. Proberen passen en dat ging zonder problemen
Dan gisteren de nieuw geleverde AP schroefset gestoken en de Blox camberkit waar ik 4 nieuwe rubber in heb geperst.
De sedan krijgt nieuwe velgen dus heb ik de 15" velgen terug op de witte gestoken. Die blijft nu zo staan aangezien het een daily is,
en ik op mijn werk ne serieuze borduur op moet voor parking
Grtz