SnelleCivic EP1 Sport - Moeders jazzyetje ;D

Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1

Berichtdoor Nasty » za 08 feb 2014, 19:31

Bubbels** schreef:Dan ga je dus zelf ook meer betalen bij aankoop, en veel van die full options staan er ook niet te koop denk ik?

Tis maar wat je zoekt natuurlijk, als het de bedoeling is om iedere dag grote afstanden af te leggen ben je idd wel beter af met wat meer opties.
Maar dan ben je volgens mij ook beter af met een diesel ipv 1600 vtec.

Alst gewoon een wagen is voor kortere afstanden en sporadisch wat te modden kan je best jezelf de vraag stellen: heb ik al die opties wel nodig en wil ik ervoor bijbetalen of zoek ik eerder iets goedkoper met sportievere uitstraling?
Ik denk dat voor de meeste 20-jarigen goedkoop en sportief toch wel een grotere rol spelen dan opties en goodies :)


Daar heb je gelijk in. Betaal iets meer voor meer opties (leder, zetelverwarming, navigatie, automatische airco en koplampsproeiers) of betaal niks en je krijgt n basic sport zonder meer ;)
2007 Honda Accord Executive

Afbeelding
Avatar gebruiker
Nasty
HCB Veteraan
 
Berichten: 3692
Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
Woonplaats: Neerpelt
my honda: CL7
Advertenties:



  • Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1

    Berichtdoor Snellecivic » zo 09 feb 2014, 01:06

    Bubbels** schreef:Overlaatst zo'n mooie blauwe zoals Sammy de zijne te koop zien staan.
    EP2 Sport facelift, Type-R spoiler etc. Zag er erg proper uit op foto, kan hem alleen even niet terugvinden nu.

    Persoonlijk zou ik zoiezo een facelift Sport zoeken, exterieur met de lipkit + interieur is echt pakken mooier in vergelijking met de prefacelift ;)


    Jah ik heb dan ook de sport versie op het oog van de EP2, had ik misschien even duidelijker moeten vermelden. Want zoals u reeds zei!
    Het staat dan ook een pak mooier! :D

    De laatste maanden heb ik met pijnlijke ogen enkele mooie kanshebbers moeten zien voorbijgaan, maar nu bevind ik mij weldegelijk in een buy positie! :D

    Nasty schreef:
    Bubbels** schreef:Dan ga je dus zelf ook meer betalen bij aankoop, en veel van die full options staan er ook niet te koop denk ik?

    Tis maar wat je zoekt natuurlijk, als het de bedoeling is om iedere dag grote afstanden af te leggen ben je idd wel beter af met wat meer opties.
    Maar dan ben je volgens mij ook beter af met een diesel ipv 1600 vtec.

    Alst gewoon een wagen is voor kortere afstanden en sporadisch wat te modden kan je best jezelf de vraag stellen: heb ik al die opties wel nodig en wil ik ervoor bijbetalen of zoek ik eerder iets goedkoper met sportievere uitstraling?
    Ik denk dat voor de meeste 20-jarigen goedkoop en sportief toch wel een grotere rol spelen dan opties en goodies :)


    Daar heb je gelijk in. Betaal iets meer voor meer opties (leder, zetelverwarming, navigatie, automatische airco en koplampsproeiers) of betaal niks en je krijgt n basic sport zonder meer ;)


    Het is zeker geen auto voor lange afstanden daarom ook de benzine versies. ;)

    @Nasty, ja de ES versie ... heb afgelopen maanden 1 keer 1'tje zien voorbij komen van de 3deurs ... Ze duiken wel vaker op in de lelijkere 5 deurs variant ...
    Je vindt de 3d erg moeilijk in de ES versie! + Wat je daar dan meer voor betaalt omdat het ES uitvoering is begint dan qua prijs toch al aan te leunen tegen een jongere generatie van civics(2007+). Kan je jezelf ook de vraag stellen of je dan niet best een modelletje hoger springt...

    Maar persoonlijk vind ik dat de look van de EP civic mij nog steeds het meest kan bekoren en hopelijk vervoegt een exemplaar mijn oprit(liefst gisteren dan morgen :D ! :lol:
    Avatar gebruiker
    Snellecivic
    D15 Poster
     
    Berichten: 105
    Geregistreerd: za 16 nov 2013, 15:06
    my honda: Honda Civic EP1
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor Bubbels** » zo 09 feb 2014, 01:22

    Gewoon uw tijd pakken en vooral niet overhaast kopen.
    Als er nu niks naar uw goesting te koop staat dan kan dat misschien volgende week of volgende maand wel zo zijn.

    Heb je een bepaalde voorkeur van kleur ook?
    Zoals je ziet zitten hier genoeg forumleden die graag helpen zoeken naar een proper exemplaar of zoals Nasty zelf iemand weten die iets deftig verkoopt ;)

    De 5-deurs is inderdaad een stuk minder mooi, is zo wat de seniorenversie van de EP denk ik :mrgreen:
    Avatar gebruiker
    Bubbels**
    D17 Poster
     
    Berichten: 224
    Geregistreerd: zo 20 jan 2013, 04:58
    my honda: Civic Type-R EP3
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor Snellecivic » zo 09 feb 2014, 01:36

    Jah, overhaast zeker niet... maar met een stage die binnenkort aanvat wordt eigen vervoer belangrijker.
    Ik heb de oukes nog, zij doen het nuchtere kijken/vergelijken en ik? wel ... ik droom wel even weg ... :p
    Het is vooral zoeken naar dat autootje dat mijn centjes waard zijn, het model daar ben ik al weg van!
    Nu nog prijs/kwaliteit/onderhoud een match vinden!

    Goh kleur liefst zwart/grijs (Niet echt voor de felle kleuren), betwijfel of de EP2's ooit in het wit verkocht zijn? Dacht enkel de EP3 special limit edition. Als ik mij niet vergis heb jij zo eentje in het wit? (Heb zo goed als elk EP civic topic op dit forum al grondig doorgespitst dus! :P Ook dat van u ja! :lol: ) Nouja wit vind ik gewoon de max met zwarte velgen al moet het zwart met daaropvolgend grijs zeker niet onderdoen als kleur voor een wagen!

    De 5 deurs jah ik denk dat we daar op dezelfde golflengte zitten qua mening. :?
    Avatar gebruiker
    Snellecivic
    D15 Poster
     
    Berichten: 105
    Geregistreerd: za 16 nov 2013, 15:06
    my honda: Honda Civic EP1
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor jordicivic » zo 09 feb 2014, 02:16

    Er staan redelijk wat EP's te koop zeg, nu heb ik er eens speciaal naar gekeken. Er staan wel wat prijzige EP2's bij, wel met weinig kms en garantie bij Garage Casier,etc.
    Succes, groeten jordi
    civic EP2 BAR '05
    civic EP1 '02
    Stream RN1 '02

    mijn thuis is waar mijn honda staat
    jordicivic
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: zo 04 dec 2011, 01:32
    Woonplaats: Moerbeke-Waas
    my honda: EP1 en EP2 BAR
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor carmeg » zo 09 feb 2014, 08:59

    Succes met je zoektocht! Er staat zeker wel ergens een mooi exemplaar te koop.
    Binnenkort kan je de ep's vervoegen! :)
    Avatar gebruiker
    carmeg
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1338
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:58
    my honda: civic ep
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor zero » zo 09 feb 2014, 12:24

    Die blauwe van de Sam komt binnenkort ook te koop,

    dat is wel een diesel maar ze is magnifiek onderhouden
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    zero
    H23 Poster
     
    Berichten: 715
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:15
    Woonplaats: Humbeek Beach
    my honda: 2004 S2000
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor Snellecivic » zo 09 feb 2014, 23:57

    jordicivic schreef:Er staan redelijk wat EP's te koop zeg, nu heb ik er eens speciaal naar gekeken. Er staan wel wat prijzige EP2's bij, wel met weinig kms en garantie bij Garage Casier,etc.
    Succes, groeten jordi


    Zijn EP1's en op zijn site is er nog maar 1 te koop die overigens een zienbare deuk op foto heeft in zijn linker flank. Heb wel al 1/2 andere mooie EP1'tjes gevonden maar om 1 of andere reden wacht ik de boot nog wat af of voor een eventuele EP2 kandidaat.

    EP2's in goede staat en relatief 'weinig' km's(onder de 150/160) vind ik niet direct, jammer! Maar goed wat in het oog houden deze week en dan hier en daar weer eens gaan kijken! :)

    @Zero, Diesel(ep4) ben ik niet echt op zoek, gezien mijn rij profiel. Ik hou het dus bij een sport EP1/EP2! :)
    Avatar gebruiker
    Snellecivic
    D15 Poster
     
    Berichten: 105
    Geregistreerd: za 16 nov 2013, 15:06
    my honda: Honda Civic EP1
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor vince_ek9 » ma 10 feb 2014, 10:03

    Bubbels** schreef:
    De 5-deurs is inderdaad een stuk minder mooi, is zo wat de seniorenversie van de EP denk ik :mrgreen:


    Dan had je de mijnen maar is moete tegenkomen. ;)

    @snelle: al eens in nl en duitsland gekeken?
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor Snellecivic » di 11 feb 2014, 18:43

    vince_ek9 schreef:
    Bubbels** schreef:
    De 5-deurs is inderdaad een stuk minder mooi, is zo wat de seniorenversie van de EP denk ik :mrgreen:


    Dan had je de mijnen maar is moete tegenkomen. ;)

    @snelle: al eens in nl en duitsland gekeken?


    Goh ja, maar ik bekijk altijd graag de wagen en ik woon nu niet bepaald aan de grens streek.(Aalst)
    Bij deze is het me wat te ver om eens te gaan kijken over de grens ... en dan mogen die al niet te ver erover zitten!

    Bij deze ook tegen de eerste zoek frustratie gelopen. Advertenties die nog on-line staan en de auto's zijn al weg, frustrerend! :D
    Avatar gebruiker
    Snellecivic
    D15 Poster
     
    Berichten: 105
    Geregistreerd: za 16 nov 2013, 15:06
    my honda: Honda Civic EP1
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor vince_ek9 » di 11 feb 2014, 22:49

    Zoek er een paar, stippel een route uit en maak er een daguitstap van? Als je in duitsland bv kijkt, kan je vaak 1000 euro of meer uitsparen, daar kan je al is voor rije hé? ;)
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor vince_ek9 » di 11 feb 2014, 23:09

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor zero » wo 12 feb 2014, 23:06

    deze al gezien, t is niet echt nen ep maar toch kort in de buurt ervan, en in mijn ogen een pak mooier

    http://www.2dehands.be/autos/autos/hond ... 06706.html
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    zero
    H23 Poster
     
    Berichten: 715
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:15
    Woonplaats: Humbeek Beach
    my honda: 2004 S2000
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor Bubbels** » do 13 feb 2014, 17:07

    Avatar gebruiker
    Bubbels**
    D17 Poster
     
    Berichten: 224
    Geregistreerd: zo 20 jan 2013, 04:58
    my honda: Civic Type-R EP3
    Advertenties:

    Re: SnelleCivic opzoek naar EP2/EP1 sport

    Berichtdoor Nasty » do 13 feb 2014, 17:52

    Bubbels** schreef:http://www.2dehands.be/autos/autos/honda/sportieve-honda-civic-vtec-167415628.html


    Ziet er opt eerste zicht wel een prima wagen uit :wink:
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten