Pagina 2 van 3

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: ma 29 jul 2013, 16:09
door LuCiuZ_JDM
als het gelukt is, zal ik het hier posten, weet gelijk iedereen het ;)

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: ma 29 jul 2013, 20:49
door vtiprelude
geswapte auto's zijn door de keuring te krijgen zonder probs! zelfs keuring voor verkoop!

probeer just de vtec vant kleppendeksel te doen!

en legaal ja,wa is nog legaal???

ne 17" op nen auto en rondrijden terwijl het op de keuring nie mag is even slecht he!als da uitkomt trekt de verzekering zich ook terug ivm remafstand!

ps maar wees toch voorzichtig,zoals ik al zei! leer de paardjes eerst wa kennen voor je ze echt gebruikt! :goed:

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: ma 29 jul 2013, 21:08
door LuCiuZ_JDM
^ I like him :D
tis een zilveren blok dus valt het niet zo fel op.
Dat zal ik zeker doen! Ik ben gene jhonny ;)
denk dat het wel zal lukken, is wel beetje aanpassen. Kom van een 120 pk TDI naar een 160+pk benzine
ben echt iemand da zn droomauto niet gaat verpesten door altijd plankgas te geven op een koude motor of steeds in hoge toeren gaat, enzo van die dingen.
Ik zal nu 10x voorzichtiger zijn ( 5x omdat het mijn droomauto is en nog eens 5x omdat het geswapt is dus best accidenten vermijden, is me al 2 jaar gelukt)


PS rijdt er iemand met een Skunk2 uitlaat? want ik heb net een skunk2 dealer gecontacteerd en hij zei dat Skunk2 geen attest heeft voor de keuring en ook geen E-keur o_O

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 20:02
door LuCiuZ_JDM
Deze maand gaat de auto naar de keuring.
Maar ik krijg mijn twijfels of het wel verstandig is om een geswapte auto te laten keuren.
Ik krijg van zo goed als iedereen te horen dat het veel te riskant is om de auto zo te keuren, dat als ik een zware accident veroorzaak ik me blauw ga betalen.
Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik rij niet als een gek op straat, dus daarom twijfel ik.
De kans dat ik een accident veroorzaak ik klein. Is dat het hele homologatie proces wel waard?
Ik weet niet wat er bij een homologatie proces komt kijken, iemand meer uitleg?
ik hoor dat het een lange proces is.

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 21:39
door WhiteSol
Een auto da hier in belgie geswapt is krijgde bij mijn weten niet gehomologeerd

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 21:58
door LuCiuZ_JDM
De auto is in Nederland geswapt

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013, 22:55
door WhiteSol
Verwarde u ff met iemand anders :-)

Als ge echt legaal wilt zijn zulde toch de procedure moeten doorlopen dan als hij in nederland met die cylinderinhoud stond ingeschreven. Ge moogt zo voorzichtig rijden als ge wilt, als morgen een kind vanachter de crèmekar komt gelopen en gij rijd reglementair 50 .. dan zijde nog ni aan de nieuw patatten ..

Ne jong da hier op't forum gezeten heeft heeft et voorgehad, maar wel niet met ne geswapten auto maar dieje hebben ze ook redelijk lang in beslag genomen ookal was m ni in fout enzo

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013, 08:32
door LuCiuZ_JDM
Ik heb tijd zat, dus laten we het maar legaal doen.

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013, 11:58
door frederique_vl_
zoekt u ne chasis nr van ne vti he das minst werk
en zoals whitesolzegt als ge wilt swappe doe dan met ne auto van uit buitenland zodat je hem zo kan laten homologeren

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013, 19:01
door LuCiuZ_JDM
Maar er rijden geen Vti versies van de EJ6 rond in Belgie. Of ben ik mis?

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013, 20:04
door integradical
klopt,dan moet je al een em1 zoeken,en die zijn dan weer rhd :)

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: di 10 sep 2013, 21:02
door LuCiuZ_JDM
Is homologeren dan echt verloren werk?
Mss is het dan verstandiger om een D16y7 terug te swappen.
Weet niet of dat nu wel nog kan, want de kabelboom is anders en de ophangpunten ook (denk ik)

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2013, 08:21
door LuCiuZ_JDM
integradical schreef:klopt,dan moet je al een em1 zoeken,en die zijn dan weer rhd :)

Niet alle EM1's zijn RHD :)

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2013, 20:30
door integradical
ophangpunten zijn zelfde ,alleen her en der wat elek prullen (zelf overlaats ej/ek model geswapt ,dus ik weet waarover ik spreek moest er gezegd worden tto het niet waar is)

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2013, 22:01
door vince_ek9
LuCiuZ_JDM schreef:Maar er rijden geen Vti versies van de EJ6 rond in Belgie. Of ben ik mis?


Er reed tot voor kort ne zalige em1 rond in belgie...
:cry: rip falz' em1, damn da ding was mooi :cry: