LuCiuZ_JDM EJ6

Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

Berichtdoor LuCiuZ_JDM » ma 29 jul 2013, 16:09

als het gelukt is, zal ik het hier posten, weet gelijk iedereen het ;)
LuCiuZ_JDM
Camino user
 
Berichten: 21
Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
Advertenties:



  • Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor vtiprelude » ma 29 jul 2013, 20:49

    geswapte auto's zijn door de keuring te krijgen zonder probs! zelfs keuring voor verkoop!

    probeer just de vtec vant kleppendeksel te doen!

    en legaal ja,wa is nog legaal???

    ne 17" op nen auto en rondrijden terwijl het op de keuring nie mag is even slecht he!als da uitkomt trekt de verzekering zich ook terug ivm remafstand!

    ps maar wees toch voorzichtig,zoals ik al zei! leer de paardjes eerst wa kennen voor je ze echt gebruikt! :goed:
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

    what doesn't kill you,makes you stronger!
    Avatar gebruiker
    vtiprelude
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3884
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 23:11
    Woonplaats: in de beschaafde wereld
    my honda: accord tourer
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » ma 29 jul 2013, 21:08

    ^ I like him :D
    tis een zilveren blok dus valt het niet zo fel op.
    Dat zal ik zeker doen! Ik ben gene jhonny ;)
    denk dat het wel zal lukken, is wel beetje aanpassen. Kom van een 120 pk TDI naar een 160+pk benzine
    ben echt iemand da zn droomauto niet gaat verpesten door altijd plankgas te geven op een koude motor of steeds in hoge toeren gaat, enzo van die dingen.
    Ik zal nu 10x voorzichtiger zijn ( 5x omdat het mijn droomauto is en nog eens 5x omdat het geswapt is dus best accidenten vermijden, is me al 2 jaar gelukt)


    PS rijdt er iemand met een Skunk2 uitlaat? want ik heb net een skunk2 dealer gecontacteerd en hij zei dat Skunk2 geen attest heeft voor de keuring en ook geen E-keur o_O
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » ma 09 sep 2013, 20:02

    Deze maand gaat de auto naar de keuring.
    Maar ik krijg mijn twijfels of het wel verstandig is om een geswapte auto te laten keuren.
    Ik krijg van zo goed als iedereen te horen dat het veel te riskant is om de auto zo te keuren, dat als ik een zware accident veroorzaak ik me blauw ga betalen.
    Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik rij niet als een gek op straat, dus daarom twijfel ik.
    De kans dat ik een accident veroorzaak ik klein. Is dat het hele homologatie proces wel waard?
    Ik weet niet wat er bij een homologatie proces komt kijken, iemand meer uitleg?
    ik hoor dat het een lange proces is.
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor WhiteSol » ma 09 sep 2013, 21:39

    Een auto da hier in belgie geswapt is krijgde bij mijn weten niet gehomologeerd
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » ma 09 sep 2013, 21:58

    De auto is in Nederland geswapt
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor WhiteSol » ma 09 sep 2013, 22:55

    Verwarde u ff met iemand anders :-)

    Als ge echt legaal wilt zijn zulde toch de procedure moeten doorlopen dan als hij in nederland met die cylinderinhoud stond ingeschreven. Ge moogt zo voorzichtig rijden als ge wilt, als morgen een kind vanachter de crèmekar komt gelopen en gij rijd reglementair 50 .. dan zijde nog ni aan de nieuw patatten ..

    Ne jong da hier op't forum gezeten heeft heeft et voorgehad, maar wel niet met ne geswapten auto maar dieje hebben ze ook redelijk lang in beslag genomen ookal was m ni in fout enzo
    Afbeelding
    Afbeelding

    Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    Avatar gebruiker
    WhiteSol
    Moderator
     
    Berichten: 7118
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:42
    Woonplaats: Schoonderbuken / Scherpenheuvel
    my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » di 10 sep 2013, 08:32

    Ik heb tijd zat, dus laten we het maar legaal doen.
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor frederique_vl_ » di 10 sep 2013, 11:58

    zoekt u ne chasis nr van ne vti he das minst werk
    en zoals whitesolzegt als ge wilt swappe doe dan met ne auto van uit buitenland zodat je hem zo kan laten homologeren
    rode crx del sol VTI
    polisch metal metallic crx del sol ESI E

    zwarte crx del sol daytona (doel onbekend)
    Avatar gebruiker
    frederique_vl_
    D17 Poster
     
    Berichten: 285
    Geregistreerd: ma 05 maart 2012, 19:22
    Woonplaats: zottegem
    my honda: crx del sol
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » di 10 sep 2013, 19:01

    Maar er rijden geen Vti versies van de EJ6 rond in Belgie. Of ben ik mis?
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor integradical » di 10 sep 2013, 20:04

    klopt,dan moet je al een em1 zoeken,en die zijn dan weer rhd :)
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » di 10 sep 2013, 21:02

    Is homologeren dan echt verloren werk?
    Mss is het dan verstandiger om een D16y7 terug te swappen.
    Weet niet of dat nu wel nog kan, want de kabelboom is anders en de ophangpunten ook (denk ik)
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor LuCiuZ_JDM » wo 11 sep 2013, 08:21

    integradical schreef:klopt,dan moet je al een em1 zoeken,en die zijn dan weer rhd :)

    Niet alle EM1's zijn RHD :)
    LuCiuZ_JDM
    Camino user
     
    Berichten: 21
    Geregistreerd: do 18 jul 2013, 09:28
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor integradical » wo 11 sep 2013, 20:30

    ophangpunten zijn zelfde ,alleen her en der wat elek prullen (zelf overlaats ej/ek model geswapt ,dus ik weet waarover ik spreek moest er gezegd worden tto het niet waar is)
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: LuCiuZ_JDM EJ6 B16a2

    Berichtdoor vince_ek9 » wo 11 sep 2013, 22:01

    LuCiuZ_JDM schreef:Maar er rijden geen Vti versies van de EJ6 rond in Belgie. Of ben ik mis?


    Er reed tot voor kort ne zalige em1 rond in belgie...
    :cry: rip falz' em1, damn da ding was mooi :cry:
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    VorigeVolgende

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten