Na de laatste post, ondertussen alweer even geleden, zijn er nog wat wijzigingen aangebracht. Hoewel de meesten onder jullie alles wel kunnen volgen via facebook, post ik het toch hier ook nog maar even. Gewoon omdat het kan
.
We spoelen even terug naar maart van dit jaar, de shuttle was net terug van bij R-garage. Ik had al een paar ideeën die ik steevast wou uitvoeren. En nu het blokje terug zijn 2e adem had gevonden konden we eraan beginnen!
Eerst heb ik besloten om een setje verlagingsveren aan te kopen. Omdat er niet echt verlagingsveren voor dit specifieke model bestaan heb ik een setje Cobra Suspension verlagingsveren gekocht voor een 3th gen hatch. In theorie ging de wagen dan zo'n 4cm naar beneden. Wel.. in werkelijkheid was dit dus heel wat meer. Waarschijnlijk door het feit dat een shuttle sowieso al hoger ligt en hij ook iets meer zal wegen. Vooraan heb ik de torsieveer wat meer laten doorhangen door langere bouten voor de hoogte-regeling te gebruiken.
Na wat zottigheid te zoeken op verkoopsites kwam ik uit op een waveboard, wat de ideale afmetingen had om op mijn versgeplaatst (Honda Access) draagrekje te plaatsen. Ondertussen waren ook mijn Fittipaldi velgjes binnen bij J-wheels om op te maken.
Nu alles op en onder de wagen zit ga ik het even rustig aan doen en deze zomer genieten van de meetings etc..