het gaat hem hier niet of je al dan niet door de keuring raakt met een swap, dat lukt zowiezo, is bij mij ook gelukt vorig jaar
, het gaat puur over het risico dat je loopt als je een ongeval tegenkomt, daarvoor moet je zelfs al niet in fout zijn! Ik heb zelf een jaar rondgereden met mijn swap!
maar omdat ik zelf van het principe ben dat ik liever in orde ben alleen maar om mezelf te beschermen heb ik navraag gedaan hierover bij mijn verzekering (Ethias), swaps in België kan je alleen maar legaal krijgen als ze door de fabrikant goedgekeurd raken en jammergenoeg doet Honda dit niet naar mijn weten. Toyota bv. doet het wel als je een Turbo MR2 blok in een non Turbo MR2 legt, dus die kan je wel legaal krijgen.
chassisnummers kan je inderdaad wel beginnen veranderen, maar ook daar kunnen ze je pakken denk ik, als er ooit ergens geregistreerd is geweest dat het chassisnummer van je VTI kas ofwel perds totale verklaard is of zelfs vernietigd is dan zal je al redelijk moeten je best doen om die terug in te schrijven
Hoe je het ook draait of keert, een swap in een Honda is altijd leuk, maar blijft illegaal.. Ik zal het zeker niet afkeuren
anders zou ik het ook niet gedaan hebben, maar ik handel er wel naar ook, Del Sol is van de baan gehaald toen ik erachter ben gekomen dat ik het toch niet legaal zou kunnen krijgen
better safe than sorry!
veel suc6 wel nog met de verdere werken
ik blijf deze volgen