mountune schreef:
bij de eerste afstelling met de SRI haalden we 136 pk op de motor. dus met Dasktek unichip en Fujita SRI en de megan header en invidia uitlaatdysteem.
Nu bij de tweede afstelling met al hetzelfde maar met Injen CAI en nieuxe NGK`s haalden we 143 dus das een verschil van 7 pk gewponweg door de luchtfilter.. Bij Exztra vermoeden ze dat hij slechts 120 pk had origineel in tegenstelling wat ze beweren met140 pk origineel...
maar kmoet zeggen hij rijdt echt soepel en nijdig tegelijk.. zalig gevoel.. de curve gaat nu mooi in 45° naar omhpog en aan 6730 toeren valt hij als een baksteen naar beneden.. het benzine verbruik is nu wel super.. 7l/100km. is nie slecht me dunkt.
Had wel iets meer verwacht eigenlijk met die setup of zit er meer in de "oudere" blokken van honda, want daar haal je met dezelfde setup wel wat meer pk's uit dacht ik
maar als het idd "maar" 120pk was en nu 143pk dan is het weer wel netjes
Het benzineverbruik is wel mooi zo idd!
Bij mij zijn het idd 40mm verlagingsveren van h&r omdat ik niet lager wil omdat de vrouw er ook in rijd en niet altijd de drempels voorzichtig neemt
en nog behoorlijk comfort heeft.
Ik denk dat ik alleen nog een megan header ga kopen en verder niets, want vind 359eu toch teveel van het goede voor een cai maar je weet nooit wat er nog eens op m'n pad komt
Al ben ik toch ook nog aan het twijfelen over een k&n 57i kit o.i.d. Pffff soms is het ook lastig om te kiezen haha