mountune's Fn1.update

Re: mountune's Fn1.update

Berichtdoor DelSolTypeR » vr 11 okt 2013, 18:37

haha ja dienen drempel aan de McDo in Roeselare is idd moordend :D zou ook graag mijn FN3 wa lager leggen, ma ben wa bang om die voorlip kapot te rijden :P + rijdt echt zalig comfortabel zo, en ik wil nie da die weer hobbelig rijdt doordat die lager ligt

mooie pics btw! volgend jaar met de Del Sol normaal ook eens naar de Ring :D
VTEC just kicked in yo!!!!

Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
Civic FN3 2.2 ctdi Type S
Avatar gebruiker
DelSolTypeR
K20 Poster
 
Berichten: 830
Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
Woonplaats: Kuurne
my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
Advertenties:



  • Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor civic76 » vr 11 okt 2013, 19:29

    mountune schreef:
    bij de eerste afstelling met de SRI haalden we 136 pk op de motor. dus met Dasktek unichip en Fujita SRI en de megan header en invidia uitlaatdysteem.
    Nu bij de tweede afstelling met al hetzelfde maar met Injen CAI en nieuxe NGK`s haalden we 143 dus das een verschil van 7 pk gewponweg door de luchtfilter.. Bij Exztra vermoeden ze dat hij slechts 120 pk had origineel in tegenstelling wat ze beweren met140 pk origineel...

    maar kmoet zeggen hij rijdt echt soepel en nijdig tegelijk.. zalig gevoel.. de curve gaat nu mooi in 45° naar omhpog en aan 6730 toeren valt hij als een baksteen naar beneden.. het benzine verbruik is nu wel super.. 7l/100km. is nie slecht me dunkt.


    Had wel iets meer verwacht eigenlijk met die setup of zit er meer in de "oudere" blokken van honda, want daar haal je met dezelfde setup wel wat meer pk's uit dacht ik :denk: maar als het idd "maar" 120pk was en nu 143pk dan is het weer wel netjes ;)
    Het benzineverbruik is wel mooi zo idd!

    Bij mij zijn het idd 40mm verlagingsveren van h&r omdat ik niet lager wil omdat de vrouw er ook in rijd en niet altijd de drempels voorzichtig neemt :lol: en nog behoorlijk comfort heeft.

    Ik denk dat ik alleen nog een megan header ga kopen en verder niets, want vind 359eu toch teveel van het goede voor een cai maar je weet nooit wat er nog eens op m'n pad komt ;)
    Al ben ik toch ook nog aan het twijfelen over een k&n 57i kit o.i.d. Pffff soms is het ook lastig om te kiezen haha
    civic76
    D15 Poster
     
    Berichten: 130
    Geregistreerd: wo 09 jan 2013, 14:04
    my honda: Civic fn1
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor mountune » zo 13 okt 2013, 10:53

    civic76 schreef:
    mountune schreef:
    bij de eerste afstelling met de SRI haalden we 136 pk op de motor. dus met Dasktek unichip en Fujita SRI en de megan header en invidia uitlaatdysteem.
    Nu bij de tweede afstelling met al hetzelfde maar met Injen CAI en nieuxe NGK`s haalden we 143 dus das een verschil van 7 pk gewponweg door de luchtfilter.. Bij Exztra vermoeden ze dat hij slechts 120 pk had origineel in tegenstelling wat ze beweren met140 pk origineel...

    maar kmoet zeggen hij rijdt echt soepel en nijdig tegelijk.. zalig gevoel.. de curve gaat nu mooi in 45° naar omhpog en aan 6730 toeren valt hij als een baksteen naar beneden.. het benzine verbruik is nu wel super.. 7l/100km. is nie slecht me dunkt.


    Had wel iets meer verwacht eigenlijk met die setup of zit er meer in de "oudere" blokken van honda, want daar haal je met dezelfde setup wel wat meer pk's uit dacht ik :denk: maar als het idd "maar" 120pk was en nu 143pk dan is het weer wel netjes ;)
    Het benzineverbruik is wel mooi zo idd!

    Bij mij zijn het idd 40mm verlagingsveren van h&r omdat ik niet lager wil omdat de vrouw er ook in rijd en niet altijd de drempels voorzichtig neemt :lol: en nog behoorlijk comfort heeft.

    Ik denk dat ik alleen nog een megan header ga kopen en verder niets, want vind 359eu toch teveel van het goede voor een cai maar je weet nooit wat er nog eens op m'n pad komt ;)
    Al ben ik toch ook nog aan het twijfelen over een k&n 57i kit o.i.d. Pffff soms is het ook lastig om te kiezen haha



    wel ik had er ook meer van verwacht.. maar tis een fn1 he... moest het een fn2 zijn kon je er veel meer meedoen... Maar soit, ik ben content met de huidige setup... Is erg leuke auto als daily.. en op de ring doet hij het al bij al niet zo slecht... 10minuten 30 is heus ,nie slecht met máár 143 pk. nu ik denk dat de fn1 nu wa op hold gaat blijven...

    ik ga me volledig storten op de eg6 die ik heb gekocht.. ik hoop met die eg meer op performance dan op styling... zoals men zegt ... ALL MOTOR.. en zoveel mogelijk van uiterlijk origineel laten...
    Avatar gebruiker
    mountune
    D14 Poster
     
    Berichten: 59
    Geregistreerd: za 22 jun 2013, 11:45
    Woonplaats: Roeselare
    my honda: Fn1
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor TOM-ek4-VTI » zo 13 okt 2013, 11:02

    dus ge hebt den eg6 al gekocht? :)
    waar blijven die fotos dan :teehee:
    10min30 is zeker niet slecht op de ring :goed: al veel rondjes gereden daar?
    TOM-ek4-VTI
    B18 Poster
     
    Berichten: 449
    Geregistreerd: do 23 aug 2012, 22:10
    Woonplaats: liedekerke
    my honda: EK4
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor mountune » zo 13 okt 2013, 11:05

    TOM-ek4-VTI schreef:dus ge hebt den eg6 al gekocht? :)
    waar blijven die fotos dan :teehee:
    10min30 is zeker niet slecht op de ring :goed: al veel rondjes gereden daar?


    NOG NIET OFFICIEEL GEKOCHT NEEN... maar hij is zoiezo voor mij... ik ben nog aant onderhandelen voor de prijs... maar ik laat hem niet schieten ... hij is en zal voor mij zijn.. lol

    wel veel rondjes...nu al een keer of 8 zeker... en vooral veel geoefend op gt5 al kun je het niet vergelijken.. maar toch..


    foto's van de eg komen zodra ik hem hier heb.
    Avatar gebruiker
    mountune
    D14 Poster
     
    Berichten: 59
    Geregistreerd: za 22 jun 2013, 11:45
    Woonplaats: Roeselare
    my honda: Fn1
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor TOM-ek4-VTI » zo 13 okt 2013, 19:43

    ale een vroegtijdige proficiat dan ;)
    8 keer na daar reweest en rondjes gereden of 8 rondjes int totaal? :oops:
    ja gt5(binnekort gt6 ;) )ook al veel op geoefend.zal wel nog een hele andere belevenis zijn in real life ma tzal je toch al een heel goed idee geven van hoe het circuit eruit ziet.
    VB van gt5 vs real life

    zeg ook al jaren om er is naartoe tegaan maar altijd al uitgesteld :dom: moet er dringend werk van maken
    TOM-ek4-VTI
    B18 Poster
     
    Berichten: 449
    Geregistreerd: do 23 aug 2012, 22:10
    Woonplaats: liedekerke
    my honda: EK4
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor mountune » zo 27 okt 2013, 11:45



    zalig baantje ... zou ideaal zijn voor driftcars..
    Avatar gebruiker
    mountune
    D14 Poster
     
    Berichten: 59
    Geregistreerd: za 22 jun 2013, 11:45
    Woonplaats: Roeselare
    my honda: Fn1
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor vince_ek9 » ma 28 okt 2013, 18:46

    Ziet er idd een leuk baantje uit. Waar is da ergens?
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor JDM-civic » ma 28 okt 2013, 19:49

    Ben benieuwd naar de eg6 !! Een echte auto :d
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    JDM-civic
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1065
    Geregistreerd: zo 28 maart 2010, 15:12
    Woonplaats: limburg, maaseik
    my honda: CL9 & CRX 1.6 VT
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor mountune » di 29 okt 2013, 20:13

    vince_ek9 schreef:Ziet er idd een leuk baantje uit. Waar is da ergens?


    Van het kasteel van Kasselberg naar beneden.. Ergens in de buurt van Gerolstein..Duitsland
    Avatar gebruiker
    mountune
    D14 Poster
     
    Berichten: 59
    Geregistreerd: za 22 jun 2013, 11:45
    Woonplaats: Roeselare
    my honda: Fn1
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor mountune » za 07 dec 2013, 12:39

    iep iep..

    lange tijd hier niet meer geweest.. ondertussen toch al t'een en t'ander gebeurd.

    eerst en vooral die Eg6 die ik op't oog had.. bleek feitelijk na enige tijd dat em eigenlijk niet wou kopen.
    Die gast wou precies wat interessant gaan doen, en mijn tijd wat verdoen. Nu soit. Ben dus nu al tijdje aan het rondsnuisteren hier en daar.
    Heb al paar leuke gevonden in Duitsland en Italië. Alleen beetje onzeker en onwetend hoe het precies gaat om die hier gekeurd te krijgen.
    dus nog wat verder aan het rondneuzen of er geen te vinden zijn hier in onze eigen bananenrepubliek.

    Ondertussen ook naar de keuring geweest voor z'n jaarlijkse rapport. Was blijkbaar overijverige inspecteur. Wat er allemaal op de tuning keuring staat....
    De originele metalen pedalen, de oem achterbumper, de honda emblemen, de achterruit, de originele honda velgen de begrijp ik toch niet echt goed..
    de verlaging,uitlaat , luchtfilter en niet originele voorbumper kan ik nog begrijpen.. geldklopperij zeker...


    En last but not least. Eergisteren is er hier ene in mn gat gereden toen ik em wou parkeren in mn garage. bleek dat om een tsjetsjeen ging.. daar meteen langs alle kanten bedreigd geweest. in no time stonden er daar 3-4 tsjetsjenen rond mij?! een getrek en geduw..ja man.. meteen gans die straat geblokkeerd een ganse chaos en aggressiviteit.. m'n buurman(frituuruitbater) meteen de mannen van de wet gebeld... na 15 min waren die ter plaatse.. en geloof me was geen moment te vroeg... dat stond opt moment van ontploffen.

    toen ik in de combi zat voor mn verhoor , kwam de friturist afgestormd met een koks-chefmes richting ons... die tsjetsjenen waren in z'n frituur geweest om hem te bedreigen, hij mocht geen verklaring afleggen anders gingen ze hem komen afrossen... die is die mannen meteen te lijf gegaan met dat mes... allez buitengejaagd... had al een emmer gevuld met heet frituurvet om ze te verjagen indien nodig... man man.. was precies ne film hier...


    gebeld met mn verzekering... wordt moeilijk dingetje volgens hun...
    nuja we zien wel he... in elk geval nen hoop kosten..

    pfff
    Avatar gebruiker
    mountune
    D14 Poster
     
    Berichten: 59
    Geregistreerd: za 22 jun 2013, 11:45
    Woonplaats: Roeselare
    my honda: Fn1
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor DelSolTypeR » za 07 dec 2013, 12:52

    kerel wa is da toch in Roeselare me die tsjetjenen... ti echt jammer voor je civic. Ik hoop dat alles opgelost gaat raken zonder al te veel erg..
    ben je naar Beveren geweest naar de keuring? Ze zijn daar enorm aan het verstrengen vind ik. Vroeger was het makkelijker om daar gekeurd te raken
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor denrici » ma 09 dec 2013, 20:56

    Wauw da moet nogal een belevenis geweest zijn.
    Das altijd iets met die mannen, ik hoop dat de kosten niet te hoog oplopen

    succes
    Honda 4 Life
    denrici
    Camino user
     
    Berichten: 43
    Geregistreerd: ma 29 okt 2012, 16:00
    Woonplaats: Zwijndrecht (Belgie)
    my honda: Civic fn1 Type S 1.8
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor TOM-ek4-VTI » ma 09 dec 2013, 21:27

    amai,ge moet het ma tegenkomen :shock: en typisch verzekeringen,om te betalen moet ge rap zijn ze maar als ge ze dan nodig hebt "ist een moeilijk geval"
    ongeloofelijk die mannen,ge zijt nimeer veilig voor u eigen deur :dom:
    veel succes met het zoeken van een eg6,en hopelijk komt alles in orde met de verzekering.
    TOM-ek4-VTI
    B18 Poster
     
    Berichten: 449
    Geregistreerd: do 23 aug 2012, 22:10
    Woonplaats: liedekerke
    my honda: EK4
    Advertenties:

    Re: mountune's Fn1.update

    Berichtdoor billy » do 20 maart 2014, 20:00

    mountune schreef:Hallo iedereen,

    Ik ben al enige tijd bezoeker op jullie forum. als fervent hondaliefhebber heb ik hier al ettelijke uren plezier beleeft en bijgeleerd.
    Enkele jaren geleden was ik al eens geregistreerd als bezoeker. was nog op het vorig forum.
    ik vermoed dat alle oude topics van de vorige server niet zijn meeverhuisd...

    Nu terug online!


    honda civic 1.8 type S Fn1
    140 pk
    82xxx km op teller

    Injen CAI
    Invidia Catback System Q300
    Cat vervanger Megan racing
    Dastek Unichip
    Front engine sway bar Ultra Racing
    Mugen versnellingspook & gaiter
    Mugen Radiator Cap
    Mugen voorbumperlip
    Mugen carbon motorkap aeroworks
    Mod Fn2 carbon spoiler aeroworks
    achterbumper OEM grand prix diffusor
    achterlichten + midden stuk Type R + richtingaanwijzers
    dak antraciet geschilderd
    Velgen Type R 18' antraciet
    Ap schroefkit ophanging 3 cm verlaagd





    bij aankoop:


    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    en zo is hij op dit moment...


    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    grand prix kit

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    arospeed type R wing

    [ Afbeelding ]

    Mugen Front lip

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]


    richtingaanwijzers Type R


    [ Afbeelding ]

    AP schroefkit



    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]


    Fujita short ram air intake & Megan racing Header(catvervanger)

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    random pics



    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]

    [ Afbeelding ]




    Zo,

    Reacties, tips & Tricks zijn steeds uitermate welkom... kan alleen maar bijleren

    Zou nu graag naar inter tuning gaan (exztra heet het nu zeker?) maar weet nog nie juist wat of hoe.


    Grtz


    Hej zalige auto!!! :ohmy: Juist vraagje die motorkap en da onderdeel voor onder de voorbumper te bevestigen waar ebde da gekocht :ohmy: :kwijl:
    billy
    Dax rookie
     
    Berichten: 14
    Geregistreerd: do 26 dec 2013, 19:55
    my honda: civic fn2 07
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten