blue_civic_driver - civic fk1, TOPIC MAG WEG

Re: peter's fk1, the end..

Berichtdoor Madmac » di 04 okt 2011, 19:35

Fantastisch !! Ik had geen idee dat Honda zulke overnames deed :goed: Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ge al teveel gesukkeld hebt hé :denk:
Avatar gebruiker
Madmac
K24 Poster
 
Berichten: 918
Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
Woonplaats: Genk
my honda: Civic 1.8 GT
Advertenties:



  • Re: peter's fk1, the end..

    Berichtdoor jaantje-crx » di 04 okt 2011, 19:45

    spijtig :( ik heb er met veel plezier naar gekeken als ik er passeerde :goed:
    en pech kunt ge met elke wagen hebben,kijk naar mijn vivaro :?

    succes met een nieuw project en we zullen het wel zien verschijnen op het forum ;)



    en over de open ramen discussie..... ik heb ook altijd het raam open en het liefst nog met het schuifdakje open :har:
    Afbeelding

    i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
    Avatar gebruiker
    jaantje-crx
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1687
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
    Woonplaats: vlimmeren
    my honda: CRX ED9
    Advertenties:

    Re: peter's fk1, the end..

    Berichtdoor blue_civic_driver » di 04 okt 2011, 19:50

    jaantje-crx schreef:spijtig :( ik heb er met veel plezier naar gekeken als ik er passeerde :goed:
    en pech kunt ge met elke wagen hebben,kijk naar mijn vivaro :?

    succes met een nieuw project en we zullen het wel zien verschijnen op het forum ;)



    en over de open ramen discussie..... ik heb ook altijd het raam open en het liefst nog met het schuifdakje open :har:


    over de vivaro gesproken, waar moet je het meest op letten als je voor ene gaat zien ? kheb er ene opt oog ;)
    maar een nieuw project zal er nimeer kome, ik stop met tuning,
    als het de vivaro wordt dan wordt er alleen ne chip in gestoke ;)
    Avatar gebruiker
    blue_civic_driver
    B16 Poster
     
    Berichten: 354
    Geregistreerd: zo 30 mei 2010, 18:16
    Woonplaats: diest
    my honda: civic
    Advertenties:

    Re: peter's fk1, the end..

    Berichtdoor Praetorian » di 04 okt 2011, 19:51

    goeie maat van mij had ook vivaro, gechipt = no go, koppeling is weg na x aantal km's
    koop u dan gewoon nen 2.5turbodiesel ofz, is toch lichte vracht, dan hebt ge die power
    van nature :)
    Avatar gebruiker
    Praetorian
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
    Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
    my honda: Delsol esi/accordCN1
    Advertenties:

    Re: peter's fk1, the end..

    Berichtdoor blue_civic_driver » di 04 okt 2011, 19:53

    Praetorian schreef:goeie maat van mij had ook vivaro, gechipt = no go, koppeling is weg na x aantal km's
    koop u dan gewoon nen 2.5turbodiesel ofz, is toch lichte vracht, dan hebt ge die power
    van nature :)

    ah ok, geen chip dan :D die ik ga zien is een 1,9cdti maar geen lichte vracht.. ene met achterbanken :)
    Avatar gebruiker
    blue_civic_driver
    B16 Poster
     
    Berichten: 354
    Geregistreerd: zo 30 mei 2010, 18:16
    Woonplaats: diest
    my honda: civic
    Advertenties:

    Re: peter's fk1, the end..

    Berichtdoor Praetorian » di 04 okt 2011, 19:57

    blue_civic_driver schreef:
    Praetorian schreef:goeie maat van mij had ook vivaro, gechipt = no go, koppeling is weg na x aantal km's
    koop u dan gewoon nen 2.5turbodiesel ofz, is toch lichte vracht, dan hebt ge die power
    van nature :)

    ah ok, geen chip dan :D die ik ga zien is een 1,9cdti maar geen lichte vracht.. ene met achterbanken :)

    ja ,ik kan maar zeggen wat ik hoor van hem hé, ma die eeft em nu een viano v6 diesel met 244pk gekocht :D
    voor't zelfste geld bolt die wel goed bij u .... :-)

    grtz
    Avatar gebruiker
    Praetorian
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
    Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
    my honda: Delsol esi/accordCN1
    Advertenties:

    Re: peter's fk1, the end..

    Berichtdoor jaantje-crx » di 04 okt 2011, 20:05

    blue_civic_driver schreef:
    Praetorian schreef:goeie maat van mij had ook vivaro, gechipt = no go, koppeling is weg na x aantal km's
    koop u dan gewoon nen 2.5turbodiesel ofz, is toch lichte vracht, dan hebt ge die power
    van nature :)

    ah ok, geen chip dan :D die ik ga zien is een 1,9cdti maar geen lichte vracht.. ene met achterbanken :)

    geen idee hoe die zijn behalve dat ze niet vooruit gaan,maar dat was niet belangrijk voor u he.
    er ligt een renault blok in en ge hebt een distributie riem de 2l had een nissan blok en distributie ketting.
    een 2l automaat= afblijven ellende verzekerd! en de 2.5 is weer een renault blok met een riem. ze rijden zo makkelijk als een personenwagen,wat dat betreft zaaaaaaaaalige camionet.
    de mijne gaf problemen op de remmen en ben op verschillende garages geweest en nergens wisten ze wat er aan de hand was noch hoe het op te lossen dus ik heb bijna volledig nieuw remsysteem gekregen van opel. laatste jaar ook nauwelijks problemen gehad. trekt gemakkelijk een trailer met paard of flink geladen met geladen aanhangwagen de ardennen door.
    over het algemeen is iedereen tevreden over een vivaro ik heb gewoon een pech wagen gehad die ook jong gesneuveld is.
    kijk anders eens op het forum van de vivaro club (ja dat bestaat geloof het of niet :teehee: ) die kunnen u misschien ook een eind op weg helpen ;)
    Afbeelding

    i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
    Avatar gebruiker
    jaantje-crx
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1687
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:19
    Woonplaats: vlimmeren
    my honda: CRX ED9
    Advertenties:

    Re: peter's fk1, the end..

    Berichtdoor Praetorian » di 04 okt 2011, 20:09

    geen idee hoe die zijn behalve dat ze niet vooruit gaan,maar dat was niet belangrijk voor u he.
    er ligt een renault blok in en ge hebt een distributie riem de 2l had een nissan blok en distributie ketting.
    een 2l automaat= afblijven ellende verzekerd! en de 2.5 is weer een renault blok met een riem. ze rijden zo makkelijk als een personenwagen,wat dat betreft zaaaaaaaaalige camionet.
    de mijne gaf problemen op de remmen en ben op verschillende garages geweest en nergens wisten ze wat er aan de hand was noch hoe het op te lossen dus ik heb bijna volledig nieuw remsysteem gekregen van opel. laatste jaar ook nauwelijks problemen gehad. trekt gemakkelijk een trailer met paard of flink geladen met geladen aanhangwagen de ardennen door.
    over het algemeen is iedereen tevreden over een vivaro ik heb gewoon een pech wagen gehad die ook jong gesneuveld is.
    kijk anders eens op het forum van de vivaro club (ja dat bestaat geloof het of niet :teehee: ) die kunnen u misschien ook een eind op weg helpen ;)

    lol @ vivaro club :lol: :lol:
    Avatar gebruiker
    Praetorian
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
    Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
    my honda: Delsol esi/accordCN1
    Advertenties:

    Re: peter's civic fk1, updatetje :)

    Berichtdoor login257 » di 04 okt 2011, 21:42

    Madmac schreef:Ik begrijp nooit goed waarom iemand zijn ramen open wil in een auto met automatische airco ? Mijn ramen moeten altijd potdicht, anders verkloot dat de binnentemperatuur. Om maar te zeggen dat ik die visors niet mooi vind. :denk:


    airco ???
    enkel als open ramen en schuifdak niet genoeg zijn om mijn vrouw of dochter te koelen.
    en dan nog met tegenzin, want ik voel hoe mijn paardjes moeten trekken zonder dat ze eens lekker kunnen lopen ... :cry:

    on topic:
    je kon hem natuurlijk ori zetten, verkopen en een tweedehands kopen die zich al bewezen had.
    dan moest je enkel de stukken overzetten ;)
    Avatar gebruiker
    login257
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1026
    Geregistreerd: di 31 mei 2011, 21:36
    Woonplaats: berlare
    my honda: bb1, bb3
    Advertenties:

    Re: blue_civic_driver - civic fk1,

    Berichtdoor blue_civic_driver » wo 18 apr 2012, 17:44

    na lange tijd nog eens een berichtje plaatsen,
    in tegenstelling tot wat de plannen waren is er geen bestelwagen gekomen maar rij ik nog altijd met de civic..
    reden: ik krijg amper nog iets voor de civic, dus rij ik er liever zelf mee tot die het ooit begeeft..

    hoe staat de civic erbij momenteel: volledig standaart,
    op de velgen, us-module, window visors, type R zetels en bumpers na..
    in de zomer (als het een paar dagen mooi weer is) ga ik zelf nog iets proberen met de civic :) maar wat hou ik nog even voor mezelf ;)

    sinds gisteren zit er een afneembare trekhaak onder. dus ik moet hem zo snel mogelijk nog eens volledig laten keuren..
    verlaging komt er dus ook niet meer onder, heb hier nog v-maxx (vaste) veertjes ligge met papiere (-3a4cm), als iemand ze wil, voor een prijsje mogen ze weg

    paar fotokes hoe hij nu staat:
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding

    van de achterkant maak ik wel eens foto's als hij gekuist is en het weer en beetje meezit :)
    Avatar gebruiker
    blue_civic_driver
    B16 Poster
     
    Berichten: 354
    Geregistreerd: zo 30 mei 2010, 18:16
    Woonplaats: diest
    my honda: civic
    Advertenties:

    Re: blue_civic_driver - civic fk1,

    Berichtdoor Madmac » wo 18 apr 2012, 18:24

    Ik vond die €9000 die men je gezegd had al verdacht veel :denk: Dat krijg je niet eens voor een Executive met leder interieur en navigatie.
    In ieder geval, welkom terug ! :mrgreen:
    Avatar gebruiker
    Madmac
    K24 Poster
     
    Berichten: 918
    Geregistreerd: ma 18 jul 2011, 21:00
    Woonplaats: Genk
    my honda: Civic 1.8 GT
    Advertenties:

    Re: blue_civic_driver - civic fk1,

    Berichtdoor blue_civic_driver » wo 18 apr 2012, 19:32

    Madmac schreef:Ik vond die €9000 die men je gezegd had al verdacht veel :denk: Dat krijg je niet eens voor een Executive met leder interieur en navigatie.
    In ieder geval, welkom terug ! :mrgreen:


    ja hij bedoelde dat ik als ik hem zelf doorverkoop dat ik er rond de 9000 voor kon probere te vragen.. maar aan een dealer zelf ist een heel pak miner.
    zo was ik eens bij een autohandelaar gestopt en die bood slechts 1000 euro :zot: heb hem vlakaf geantwoord da ik hem dan nog liever in onderdele verkoop en wa over blijft als oud ijzer verkoop dan aan hem te verkope :evil:
    Avatar gebruiker
    blue_civic_driver
    B16 Poster
     
    Berichten: 354
    Geregistreerd: zo 30 mei 2010, 18:16
    Woonplaats: diest
    my honda: civic
    Advertenties:

    Re: blue_civic_driver - civic fk1,

    Berichtdoor Vteclover » wo 18 apr 2012, 19:37

    Prijs zal er niet op verbeteren nu de nieuwe modellen gaan beginnen rondbollen.
    Vteclover
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1013
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 13:01
    my honda: Civic Ek4
    Advertenties:

    Re: blue_civic_driver - civic fk1,

    Berichtdoor blue_civic_driver » zo 16 maart 2014, 16:40

    topic mag weg, de civic gaat eruit :) zal wel eens een nieuw topic aanmaken met de opvolger maar het zal geen honda meer zijn..
    ik zal honda's altijd prachtige wagens blijven vinden, maar zelf nog ene kopen zit er nimeer in..
    Avatar gebruiker
    blue_civic_driver
    B16 Poster
     
    Berichten: 354
    Geregistreerd: zo 30 mei 2010, 18:16
    Woonplaats: diest
    my honda: civic
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar Bezoekers

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten