ACT Stage 1 of Exedy Stage 1 koppeling??

Post hier alle performance info & vragen over de overige modellen, zoals: prelude, civic Diesel & (2006+), s2000, accord enz...

ACT Stage 1 of Exedy Stage 1 koppeling??

Berichtdoor La Diablo Verda » di 25 sep 2012, 15:48

Yo..

Ben naar Surinx geweest vandaag en hij zei dat men koppeling toch wel goed op zijn einde zit bijna.

nu zou ik dus graag een Stage 1 sportkoppeling kopen maar twijfel ik tussen 2 merken.

ACT: http://www.12tune.nl/zoek-op-onderdeel/motorische-tuning-en-aankleding/sportkoppelingen-vliegwielen/koppelings-sets/act-sport-pressure-heavy-duty-xtreme-sport-koppeling-set-voor-honda-h-f-motoren-f20a-h22a-h23a-act-ha3.html

Exedy: http://www.12tune.nl/zoek-op-onderdeel/motorische-tuning-en-aankleding/sportkoppelingen-vliegwielen/koppelings-sets/exedy-clutch-set-stage-1-organic-for-honda-h-f-engines-93-02.html

In Principe heb ik al heel veel goed over ACT en Exedy gehoord. maar vele raden mij ACT aan..
ik heb enkel 1 probleem.. als je de ACT aanklikt staat er bij dat je een Type moet kiezen..

ik weet helaas niet wat dat allemaal is. er staat 4-pucs en 6-pucs en weet ik veel wat nog allemaal..
Kan iemand mij zeggen wat ik daar van moet nemen,van alles wat tusse dat lijstje staat?

en geef aub meningen over de 2 merken. het is namelijk nog niet zeker dat het de ACT word,Exedy is een evengoede keus voor mij..

alvast bedankt manne. ;)
Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
Avatar gebruiker
La Diablo Verda
HCB Veteraan
 
Berichten: 1260
Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
Woonplaats: Sint-Truiden
my honda: Accord coupe
Advertenties:



  • Re: ACT Stage 1 of Exedy Stage 1 koppeling??

    Berichtdoor Sinister » ma 17 jun 2013, 21:16

    Ik zou enkel voor exedy gaan of anders een clutchmasters.
    Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
    Sinister
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1057
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 08:40
    Advertenties:


    Keer terug naar Andere

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten