Hulp bij vinden van een uitlaat!

Post hier alle performance info & vragen over de overige modellen, zoals: prelude, civic Diesel & (2006+), s2000, accord enz...

Hulp bij vinden van een uitlaat!

Berichtdoor La Diablo Verda » vr 18 mei 2012, 22:03

Weet Iemand waar je Spoon N1 uitlaten kan bestellen,een site ofzo want vind geen enkele site voor deze te bestellen :?
Ik weet niet of er een spoon is voor mijn Wagen maar desnoods pas ik deze wel aan.
of kent iemand een uitlaat die erop lijkt?

Ik wil namelijk geen al te grote uitlaat,niet zo een Stoofbuis die onder den auto hangt.
Dus m.a.w. mag de demper en tip niet te groot zijn.

ik weet da het veel gevraagd is maar heeft iemand een antwoord voor mij ? ;)

dus,ter herhaling: een Spoon N1 uitlaat of iets wat dezelfde grootte heeft.

thx manne ;)
Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
Avatar gebruiker
La Diablo Verda
HCB Veteraan
 
Berichten: 1260
Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
Woonplaats: Sint-Truiden
my honda: Accord coupe
Advertenties:



  • Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor Leplatje » za 19 mei 2012, 01:37

    Bij AVB kun je deze normaal gezien nieuw bestellen maar ik weet niet wat de levertijden hiervan zijn.
    Ik dacht dat ze vorig jaar nog een Spoon Street hadden liggen in de winkel maar ik weet niet voor welk model, mailtje zenden voor wat info kan geen kwaad hé ;)
    Die Street versie heeft trouwens ook een kleine uitlaattip maar is wel met een grotere pot waardoor die minder decibels produceert, als je niet teveel kabaal wil zou deze ideaal zijn dan want de N1 is nogal luid naar mijn mening. Maar dat hangt binnen de wagen vooral ook af van hoeveel interieur je achteraan nog hebt steken en een silencer kan dit probleem ook wel deels verhelpen natuurlijk.

    Hier even ter vergelijking de Spoon N1:

    Afbeelding

    en de Spoon Street:

    Afbeelding

    Op Ebay staan er ook vaak te koop maar meestal in de USA, UK of een of ander Aziatisch land.
    Laatst bijgewerkt door Leplatje op za 19 mei 2012, 04:53, in totaal 1 keer bewerkt.
    Avatar gebruiker
    Leplatje
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1478
    Geregistreerd: za 27 maart 2010, 07:31
    my honda: Civic
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor integradical » za 19 mei 2012, 01:51

    A4H verkoopt spoonstyle uitlaten,tevens ook enkel de demper zelf ,een N1 is echt luid en ik kan ervan meespreken :)
    EGferiosquad
    four door for more whores
    sedan=business in the front,party in the back
    bompabak ftw
    Avatar gebruiker
    integradical
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 2722
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 18:34
    my honda: civic eg9
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 19 mei 2012, 09:20

    Leplatje schreef:Bij AVB kun je deze normaal gezien nieuw bestellen maar ik weet niet wat de levertijden hiervan zijn.
    Ik dacht dat ze vorig jaar nog een Spoon Street hadden liggen in de winkel maar ik weet niet voor welk model, mailtje zenden voor wat info kan geen kwaad hé ;)
    Die Street versie heeft trouwens ook een kleine uitlaattip maar is wel met een grotere pot waardoor die minder decibels produceert, als je niet teveel kabaal wil zou deze ideaal zijn dan want de N1 is nogal luid naar mijn mening. Maar dat hangt binnen de wagen vooral ook af van hoeveel interieur je achteraan nog hebt steken en een silencer kan dit probleem ook wel deels verhelpen natuurlijk.

    Hier even ter vergelijking de Spoon N1:

    [ Afbeelding ]

    en de Spoon Street:

    [ Afbeelding ]

    Op Ebay staan er ook vaak te koop maar meestal in de USA, UK of een of ander Aziatisch land.

    bedankt Leplatje,zal eens gaan horen dan bij hun ;)
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 19 mei 2012, 09:21

    integradical schreef:A4H verkoopt spoonstyle uitlaten,tevens ook enkel de demper zelf ,een N1 is echt luid en ik kan ervan meespreken :)

    ahja? dan daar ook maar ees gaan horen... Decibels maakt mij niet zo uit,ma het uizicht moet goed zijn want sommige uitlaten is echt overdreven vindk :D
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 19 mei 2012, 09:35

    voila heb een mailtje gestuurd naar A4H en naar AVBsports.
    Hopelijk kan 1 van beiden aan een Spoon n1 geraken voor de wagen.
    anders ben ik gedoemd een Stoofbuis onder we wagen te hangen 8-)
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor Jebus » za 19 mei 2012, 09:43

    La Diablo Verda schreef:voila heb een mailtje gestuurd naar A4H en naar AVBsports.
    Hopelijk kan 1 van beiden aan een Spoon n1 geraken voor de wagen.
    anders ben ik gedoemd een Stoofbuis onder we wagen te hangen 8-)


    Je kan dan misschien enen laten maken bij skytune? is volledig naar u zin dan met e-keuring bij, ik ga er ook gaan simpelweg omdat de enige die je kan krijgen voor mijn accord mugen is en boven de 2000€ voor nen uitlaat vind ik er toch net over :lol:
    Afbeelding

    Rise And Rise Again, Untill Lambs Become Lions
    Avatar gebruiker
    Jebus
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1126
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 21:59
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor B series driver » za 19 mei 2012, 09:49

    ik zou het eens aan all4honda vragen. die zoekt echt hard om te vinden wa je vraagt. en zijn levertijd is ook altijd snel :)
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 19 mei 2012, 10:45

    Jebus schreef:
    La Diablo Verda schreef:voila heb een mailtje gestuurd naar A4H en naar AVBsports.
    Hopelijk kan 1 van beiden aan een Spoon n1 geraken voor de wagen.
    anders ben ik gedoemd een Stoofbuis onder we wagen te hangen 8-)


    Je kan dan misschien enen laten maken bij skytune? is volledig naar u zin dan met e-keuring bij, ik ga er ook gaan simpelweg omdat de enige die je kan krijgen voor mijn accord mugen is en boven de 2000€ voor nen uitlaat vind ik er toch net over :lol:

    ja ik kan er wel een deel krijgen,bv een Greddy enzo ook maar die zijn allemaal zo groot,dat je zoiets hangt onder een Supra of een R34 Skyline ofzo ok,maar een accord? :nee:
    ale ik bedoel ieder zen eigen smaak he maar het is gewoon niks voor mij dus zal inderdaad eens naar Skytune moeten gaan dan voor te zien of ze mij 1 op maat maken,zal ook wel prijselijk zijn ma tzal het wel waard zijn,is da eigenlijk wel goeie kwaliteit Skytune? :denk: :)
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 19 mei 2012, 10:47

    B series driver schreef:ik zou het eens aan all4honda vragen. die zoekt echt hard om te vinden wa je vraagt. en zijn levertijd is ook altijd snel :)

    ja heb hem een mailtje gestuurd voor de vragen of hij eraan kan geraken,maar AVB heeft mij al terggesturd dat dit simpelweg niet bestaat voor een Honda Accord.. dusja dan maar een alternatief zoeken,Als er iemand iets weet wat ongeveer dezelfde grootte van DiameterTip heeft laat maar eens zien dan aub! :D
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor Jebus » za 19 mei 2012, 11:44

    Skytune is niet zo duur hoor en wat ik er al van gezien heb was precies toch dik in orde er zijn er hier wel een paar met een uitlaat van ginder,
    ik heb al prijs gevraagd voor de mijne en was voor een dubbele (dus langs elke kant 1 demper) in de stijl van de oem uitlaat van de 2.4 van aan de katalysator tot aan de demper,
    volledig in inox en was rond de 600€ met e-keur
    Afbeelding

    Rise And Rise Again, Untill Lambs Become Lions
    Avatar gebruiker
    Jebus
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1126
    Geregistreerd: vr 26 maart 2010, 21:59
    Woonplaats: Wetteren
    my honda: EP3
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 19 mei 2012, 12:29

    Jebus schreef:Skytune is niet zo duur hoor en wat ik er al van gezien heb was precies toch dik in orde er zijn er hier wel een paar met een uitlaat van ginder,
    ik heb al prijs gevraagd voor de mijne en was voor een dubbele (dus langs elke kant 1 demper) in de stijl van de oem uitlaat van de 2.4 van aan de katalysator tot aan de demper,
    volledig in inox en was rond de 600€ met e-keur

    hmm dan zal ik zeker ook maar eens horen want ik heb tenslotte maar een enkele nodig :D
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor falcore » za 19 mei 2012, 12:41

    apexi ws2 al eens bekeken? ik ben er persoonlijk zeer tevreden van, beschaafd in laag toeren, maar in hoog toeren komt hij toch tot leven. : )

    voorbeeld

    Afbeelding
    falcore
    D14 Poster
     
    Berichten: 56
    Geregistreerd: za 03 apr 2010, 11:32
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:

    Re: Hulp bij vinden van een uitlaat!

    Berichtdoor La Diablo Verda » za 19 mei 2012, 13:21

    falcore schreef:apexi ws2 al eens bekeken? ik ben er persoonlijk zeer tevreden van, beschaafd in laag toeren, maar in hoog toeren komt hij toch tot leven. : )

    voorbeeld

    [ Afbeelding ]

    yo,ja idd maar ik had gezegd tege u da ik die normaal gezien ging nemen,maar onder uwe te zien vond ik hem nog redelijk groot dus ben wat aan de twijfel geslaan.. :?
    kga er nog es over nadenken. omdat ze eigenlijk niet echt duur zijn die Apexi's..
    Although i drive an Audi now,in my heart,i'll always stay true to JDM Cars,Especially Honda. :goed:
    Avatar gebruiker
    La Diablo Verda
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1260
    Geregistreerd: vr 27 apr 2012, 21:00
    Woonplaats: Sint-Truiden
    my honda: Accord coupe
    Advertenties:


    Keer terug naar Andere

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten