Sinister schreef:Da komt nog wel als uw kleppen beginnen te verslijten da gekraak, en met den chip zal da wel iets rapper komen
Maar da kunde altijd laten reviseren dan.
Sinister schreef:15000 km op 1 jaar, dan had ge u beter een benzine gekocht als get mij vraagt.
martin001 schreef:Sinister schreef:15000 km op 1 jaar, dan had ge u beter een benzine gekocht als get mij vraagt.
1. Ik vraag het u ni
2. Dan had ik nooit (beduidend) meer vermogen gehad dan 140pk (nu 202 pk)
3. Diesel is bij mijn weten nog altijd 20c per liter aan de pomp goedkoper en aangezien ik de meerwaarde op een NIEUWE dieselwagen niet zelf heb moeten betalen aangezien ik hem occasie heb gekocht ben ik dus goedkoper af met diesel
Stop eens met altijd commentaar te geven op alles en iedereen
Sinister schreef:Klopt, dat is voordeliger, en zeker fun om mee te rijden, maar een EP3 is meer fun, ik heb alle 2 gehad.
Het probleem bij de FN3 is gewoon de turbolag vind ik door de grote turbo.
Ben wel is benieuwd hoe zoiets gaat tegen een EP3 standaard, al getest?
En het is hier een forum, als hier geen discussies mogen gestart worden dan is het al ver gekomen.
Sinister schreef:Vanaf 0 of rijdende start?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast