Haha ok kweet u te vinden;)
greetz
martin001 schreef:Hey
bedankt allemaal voor de tips. Vandaag was dan de grote dag, ik heb hem eindelijk en ik moet zegge, ik twijfel of ik wel ga chippen en ga minstens een paar maanden wachten.
Ik was niks gewoon (lees: xsara 77 pk platte diesel) en ik sta nu echt versteld van de 140 pk die ik nu heb. is echt super. ik kan gewoon rustig normaal cruisen tegen max 6 liter verbruik, en als ik doortrek (rijstijl is meer korte tussensprinten) dan verbruik ik max 8l. Dus is ideaal.
greetz
Madmac schreef:martin001 schreef:Hey
bedankt allemaal voor de tips. Vandaag was dan de grote dag, ik heb hem eindelijk en ik moet zegge, ik twijfel of ik wel ga chippen en ga minstens een paar maanden wachten.
Ik was niks gewoon (lees: xsara 77 pk platte diesel) en ik sta nu echt versteld van de 140 pk die ik nu heb. is echt super. ik kan gewoon rustig normaal cruisen tegen max 6 liter verbruik, en als ik doortrek (rijstijl is meer korte tussensprinten) dan verbruik ik max 8l. Dus is ideaal.
greetz
Verstandige beslissing ! En vergeet ook niet, die koppeling gaat vooral kapot als ge ermee rijd alsof het een scheurbak is. Mijn dealer heeft veel diesels rondrijden die al vlot over de 160000 km zitten. Ik denk dat Sinister zijn kapotte koppeling vooral te danken is aan zijn rijstijl die niet bedoeld is voor een diesel.
En zoals ik al zei; die standaard 140 pk is een BOM !!
martin001 schreef:Ik ga dus toch chiptunen:) Ben de 140 pk al gewoon en ben ook vooral ens benieuwd hoeveel zuiniger mn wagen zal zijn
Ik ga het wrs laten doen bij DVX performance in Brussel a.k.a. Davyrox. Heeft iemand toevallig nog bijkomende informatie over hem?
greetz
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten