hoi hoi
Heb lang niks meer van mij laten horen maar in tussentijd is er weer het 1 en ander veranderd aan mijn lude
omwille van slijtage of ouderdom waarschijnlijk.
-Brakemax Sport Front Discs + Pads
-Brakemax Sport Rear Discs + Pads
-ACT Clutch Kits Stage 3 95% Sterker
Set bestaat uit: Drukgroep (Sport Pressure plate), Koppelingsplaat (Performance street disc), Druklager, Centreer pen en Toplager voor het vliegwiel
-en nieuw rem klauwen achter + nieuw lager achter
Maar ik vermoed dat mijn garagist beetje hier en daar geknoeit heeft.(Veronderstel ik)
Eerst ging hij in voor remschijven en blokken + de wiellager ,
toen had ik de indruk dat mijn koppeling het stilletjes aan, aan het begeven was .
Daarom deze ACT Clutch. En ook hier heb ik dezelfde garagist deze laten plaatsen.
De eerste paar km viel mij een tikkend geluid op en redelijk fel, ben de dag daarna terug geweest ,
was hij mij gewoon vergeten te vertellen dat de cilinders van mijn remklauwen versleten waren ...
allemaal toeval of buh ....
Maar wat ik eigenlijk wou weten ?
Is het zo dat ik deze koppeling ook op het uiterste moet laten , voor correct te kunnen vertrekken ?
En als ik dit doe is het dan ook normaal dat de auto enorm trilt bij het normaal vertrekken ?
Hoe hoger ik in toeren vertrek des te minder hij trilt .
Ook hier vertelde de garagist mij dat dit doodnormaal is , vanwege de sportkoppeling .
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen , want weet niet meer wat ik moet geloven.
Al reeds bedankt .
Greetz Erik en zijn lude .