luchtfilter voor civic fn?? tips?? FN4

Post hier alle performance info & vragen over de overige modellen, zoals: prelude, civic Diesel & (2006+), s2000, accord enz...

luchtfilter voor civic fn?? tips?? FN4

Berichtdoor wissen » zo 13 maart 2011, 16:17

ik weet niet of dit hier al eens gevraagd is maar :

ik rijd met een civic model 2006 type S 1400 FN4 die ik nieuw gekocht heb in 2011

Afbeelding

ik heb me laten vertellen in de garage dat het onmogelijk is om een andere luchtfilter (kelk)te steken (ik zou foutmeldingen krijgen)
nu zie op youtube veel filmpjes van civic met een andere luchtfilter (kelk) maar ik zie wel een sensor zitten op de luchtinlaat...
ik hou van het geluid maar ik vind nergens een luchtfilter systeem die passend is (met sensor)

is er iemand die heer ervaring mee heeft -- tips en waar ik dit kan krijgen
het is mij niet op performance te doen anders zou ik geen 1400 kopen , maar het is enkel voor de sound...
Laatst bijgewerkt door wissen op zo 13 maart 2011, 19:29, in totaal 1 keer bewerkt.
wissen
Dax rookie
 
Berichten: 18
Geregistreerd: di 18 jan 2011, 19:33
my honda: civic
Advertenties:



  • Re: luchtfilter voor civic fn?? tips??

    Berichtdoor Nasty » zo 13 maart 2011, 16:19

    wissen schreef:ik weet niet of dit hier al eens gevraagd is maar :

    ik rijd met een civic model 2006 type S 1400 die ik nieuw gekocht heb in 2011
    ik weet niet of het een fn 1 /2 /2 of fk is (waar kun je dit terug vinden? of weet dit iemand ?)
    Afbeelding

    ik heb me laten vertellen in de garage dat het onmogelijk is om een andere luchtfilter (kelk)te steken (ik zou foutmeldingen krijgen)
    nu zie op youtube veel filmpjes van civic met een andere luchtfilter (kelk) maar ik zie wel een sensor zitten op de luchtinlaat...
    ik hou van het geluid maar ik vind nergens een luchtfilter systeem die passend is (met sensor)

    is er iemand die heer ervaring mee heeft -- tips en waar ik dit kan krijgen
    het is mij niet op performance te doen anders zou ik geen 1400 kopen , maar het is enkel voor de sound...


    enkel sound zou k gewoon andere einddemper nemen, heb je zeker geen foutmeldingen :)
    2007 Honda Accord Executive

    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    Nasty
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 3692
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:34
    Woonplaats: Neerpelt
    my honda: CL7
    Advertenties:

    Re: luchtfilter voor civic fn?? tips??

    Berichtdoor blue_civic_driver » zo 13 maart 2011, 17:07

    of het een fn/fk is zie je op het plaatje in de deuropening.. op mijne 1400 (fk1) hebbe we ooit geprobeert om een kelk te steke, universeel dan wel met een plaatje opgelast om sensor in te steke maar kreeg idd foutmeldingen en trok totaal nimeer op :? heb er gene km mee durve rijde en langs de kant van de weg terug ori filter gestoke want de auto deed echt vies..
    voor de sound idd de einddemper verwijderen en je hebt een heel schoon geluidje.. :goed:
    Avatar gebruiker
    blue_civic_driver
    B16 Poster
     
    Berichten: 354
    Geregistreerd: zo 30 mei 2010, 18:16
    Woonplaats: diest
    my honda: civic
    Advertenties:

    Re: luchtfilter voor civic fn?? tips??

    Berichtdoor matsuchi-san » zo 13 maart 2011, 17:51

    originele behuizing van u luchtfilter wa aanpassen,dan een buis leggen van voor direct tot aan die behuizing,en dan gewoon k&n filter replacement insteken,da zou toch ook eventueel gaan
    Afbeelding
    matsuchi-san
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1530
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 17:46
    my honda: EE8 CRX
    Advertenties:


    Keer terug naar Andere

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten