injen cold air civic type r fn2

Post hier alle performance info & vragen over de overige modellen, zoals: prelude, civic Diesel & (2006+), s2000, accord enz...

injen cold air civic type r fn2

Berichtdoor bert » wo 28 jul 2010, 19:38

heb laatst een injen intake gekocht maar hij past niet echt
ik heb op de site van injen zelf gekeken en de afbeelding is anders dan de intake die ik heb ik heb ,de afbeelding is met 1rubberen bocht die van mij is er één met 2rubberen bochten, nu weet ik niet of ik wel de juiste heb
heeft er iemand een exacte afbeelding van de intake (hoe hij er echt uitziet) of is de foto op de site een exacte afbeelding??
mercikes
bert :idea:
bert
D17 Poster
 
Berichten: 207
Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 18:59
Woonplaats: jakamaka
my honda: eg
Advertenties:



  • Re: injen cold air civic type r fn2

    Berichtdoor Beast19rp » wo 28 jul 2010, 20:06

    stel u eerst eens voor bij de bezoekers zoals het reglement het zegt, dan weten wij tegen wie we klappen ;)

    mss hebde de 2de versie.

    injen heeft 3 versies ontworpen voor de FN2

    versie 1: gemaakt voor de k20 van de ep3. past, maar geeft een foutmelding op u ecu als ge geen hondata hebt.

    versie 2 : de foutmelding hebben ze aangepakt en opgelost, maar hij past niet meer helemaal. ik vermoed da je deze hebt.

    versie 3. deze heeft een perfecte pasvorm en geeft geen foutmelding meer. deze is nu in productie en zou vanaf volgende maand of september verkrijgbaar zijn
    proud member of the "Honda stylerz"
    Beast19rp
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:02
    Woonplaats: Alle sur semois
    my honda: geen meer
    Advertenties:

    Re: injen cold air civic type r fn2

    Berichtdoor bert » wo 28 jul 2010, 22:50

    Beast19rp schreef:stel u eerst eens voor bij de bezoekers zoals het reglement het zegt, dan weten wij tegen wie we klappen ;)

    mss hebde de 2de versie.

    injen heeft 3 versies ontworpen voor de FN2

    versie 1: gemaakt voor de k20 van de ep3. past, maar geeft een foutmelding op u ecu als ge geen hondata hebt.

    versie 2 : de foutmelding hebben ze aangepakt en opgelost, maar hij past niet meer helemaal. ik vermoed da je deze hebt.

    versie 3. deze heeft een perfecte pasvorm en geeft geen foutmelding meer. deze is nu in productie en zou vanaf volgende maand of september verkrijgbaar zijn

    oke zal mss versie 2 zijn maar dat wilt zeggen dat injen niet passende onderdelen verkoopt,dus iedereendie tot nu toe al een injen
    gekocht heeft heeft die moeten aanpassen?!
    ik zou er eigenlijk een stuk moeten aanlassen, voor een pasvorm, zoiets kan toch eigelijk niet :zot:
    bert
    D17 Poster
     
    Berichten: 207
    Geregistreerd: wo 28 jul 2010, 18:59
    Woonplaats: jakamaka
    my honda: eg
    Advertenties:

    Re: injen cold air civic type r fn2

    Berichtdoor Beast19rp » wo 28 jul 2010, 22:59

    bert schreef:
    Beast19rp schreef:stel u eerst eens voor bij de bezoekers zoals het reglement het zegt, dan weten wij tegen wie we klappen ;)

    mss hebde de 2de versie.

    injen heeft 3 versies ontworpen voor de FN2

    versie 1: gemaakt voor de k20 van de ep3. past, maar geeft een foutmelding op u ecu als ge geen hondata hebt.

    versie 2 : de foutmelding hebben ze aangepakt en opgelost, maar hij past niet meer helemaal. ik vermoed da je deze hebt.

    versie 3. deze heeft een perfecte pasvorm en geeft geen foutmelding meer. deze is nu in productie en zou vanaf volgende maand of september verkrijgbaar zijn

    oke zal mss versie 2 zijn maar dat wilt zeggen dat injen niet passende onderdelen verkoopt,dus iedereendie tot nu toe al een injen
    gekocht heeft heeft die moeten aanpassen?!
    ik zou er eigenlijk een stuk moeten aanlassen, voor een pasvorm, zoiets kan toch eigelijk niet :zot:



    ben ik volledig met u eens man. daarom da ik heb gewacht tot nu toe. ik zou mailtje naar injen sturen met u probleem en hopen da ze hem omwissellen tegen de laatste
    proud member of the "Honda stylerz"
    Beast19rp
    B18 Poster
     
    Berichten: 490
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 22:02
    Woonplaats: Alle sur semois
    my honda: geen meer
    Advertenties:


    Keer terug naar Andere

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast