Pagina 1 van 1

Spoon Street vs Spoon N1

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2014, 20:29
door Lionel
Wat ik me al een tijdje afvroeg..

Zouden de Spoon N1 en Spoon Street dezelfde afmetingen hebben?
Lengte, enz,..

Geen zin om mijn middenlijn te laten aanpassen.

Re: Spoon Street vs Spoon N1

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2014, 20:33
door kenny_tmt
Even of-topic reageren. Lionel leeft nog :D :goed: . Nu ik denk wel dat deze past maar ik durf hier niet 100% zeker op te antwoorden.

Re: Spoon Street vs Spoon N1

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2014, 20:50
door Lionel
Ja ik leef nog,.. maar interesse in "Tuning" is helemaal weg.
En ik probeer geen aandacht te trekken op straat :D

Iemand een filmke hoe een Street zou klinken zonder cat.

Re: Spoon Street vs Spoon N1

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2014, 21:09
door kenny_tmt
Lionel schreef:Ja ik leef nog,.. maar interesse in "Tuning" is helemaal weg.
En ik probeer geen aandacht te trekken op straat :D

Iemand een filmke hoe een Street zou klinken zonder cat.


Dan zou ik persoonlijk een volledig nieuwe stille uitlaat monteren of gewoon oem..

Re: Spoon Street vs Spoon N1

BerichtGeplaatst: di 18 maart 2014, 21:23
door Lionel
OEM roest :)

En zo'n Apexi zie ik wel zitten :) maar Back on topic :D
*Geen geld meer spenderen aan de ITR* :D

Re: Spoon Street vs Spoon N1

BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 15:17
door HondaNickx
Spoon street roest ook! :D
Ik heb eentje gehad afkomstig van een ITR .De schotten binnenin waren doorgeroest ,nadat ik de demper had open gehaald bleek dat er gewoon ijzeren schotten binnenin zaten.
Ik heb deze vervangen voor rvs schotten en het geheel terug dichtgelast.Nasty heeft hierna er nog mee rondgereden op zijn Ej9, en daarna is die richting Nederland gegaan geloof ik.Kwa geluid is een spoon street vergelijkbaar met een stock ITR demper met een catvervanger.
Ik heb ergens nog wel een filmpje op youtube hiervan ma dan wel op de civic met D14 blokje,niet echt vergelijkbaar op een ITR motor denk ik zo.

Kwa lengte is dat normaal hetzelfde het enige verschil is dat een spoon street veel meer plaats inneemt in de breedte.

Re: Spoon Street vs Spoon N1

BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 20:52
door Jordyke190
Ik heb nen tanabe medaillon touring catback.
Rvs en ik vertrek vanaf een tegiwa header op een SRS decat en daarna de catback.
Bij de keuring gaat de catback en decat eronderuit en gaat er een oem cat onder met oem 'cat back'.
De oem cat is voorzien van 2,5" flens. Lukt prima.
Tanabe medaillong touring is prima cat back.
Zeer discreet bij rolantie en rijden van buiten uit maar in de wagen heb je nog een sportieve sound bij het doorrijden en een aangename bijna oem sound bij rustig rijden.
Maar de voordelen van een 2,5" cat back. Prima investering aan maar 650€ toen dacht ik.

Re: Spoon Street vs Spoon N1

BerichtGeplaatst: za 22 maart 2014, 20:55
door Jordyke190
Heb ooit een EJ8 gehad met Invidia GT300 of hoe heten ze die rechte buizen naar buiten :D
Wat een sound zeg :shock:
meting was +/-122dB op exhaust meting, dacht ik ... Was niet mee te rijden zonder stoppekes in de oren.