da is ni van beter weten he, de resultaten zijn er
een 3" lijn presteert nu eenmaal beter dan de 2.5" ik heb ze in de resultaten van leo nog nooit anders gezien, ok , tis maar 10 pk en op 250pk is da nu maar een klein percentage (4%) tis mss belachelijk om zeggen maar in elke gp , moto of F1 of f3000 of weet ik veel wa, als ge 4% beter kunt presteren dan mag da voor die mannen 100.000€ kosten,ze doen het, en wij spreken op goedkoper, een op maat gemaakte lijn is nu eenmaal goedkoper als een aftermarket van J"s of spoon etc...dus er is de kans da ge 10pk wint en! geld in u zakken steekt
en bij elke extra mod die ge dan doet gade denken, had ik maar de 3 inch lijn dan had ik met een scharger ipv 280, 300pk en met een turbo geen 450 ma 500pk
zo denk ik he...kan me ni inbeelden da ge die grans van tram 3 of 5 laat liggen
hier effe de specs van de smokehoes ep3 (300pk NA build)
Clock wise motion fully forged engine
Cosworth Internals
Clockwise baffled sump
Toda stage 3 cam
Toda ITBs
Toda inlet manifold
Toda Plenum
Gruppe m intake box
RC 660 Injectors
Toda fuel rail
TDI north spec fuel pump
J’s Racing engine damper
Hassport engine mounts
hier zit meer achter dan alleen het verschil 2.5 of 3" he....