kennytje0 schreef:beste,
waarom word er voorkeur gegeven aan hondata ipv aem /dta oid?
is dit omdat bijna niemand een aem ems kan mappen?
of zijn er gewoon veel mensen met slechte ervaringen hiermee?
mvg
elke tuner heeft zijn voorkeur software, maar normaalgezien kunnen ze met iedere software afstellen.
voor sommige standalone's moet je een kabelboom op maat maken want die werken dan niet met de originele fabrieksensors + de meeste standalone's kosten een pak.
maar de dag van vandaag heb je al wat goedkopere zoals AEM, Haltech en die werken met de originele fabriekssensors en hoef je de kabelboom/sensors niet aan te passen
dan spreken we nog altijd over €1000 a €1500 excl. afstellen
dan heb je ook standalone's van €4 a €5000 en hoger..
vb. deze
http://www.efitechnology.it/Euro4_It.html een kennis van me heeft deze op zijn rally FN2, Die draait op een EFI Euro4 management, kosten zijn € 3900,00 ex afstellen ex kabelboom. Moet je rekenen op +/- € 5800,00 totaal ex afstellen.