ik heb een vraagske over nos op een b blok
is dit een simpele oplossing om meer vermogen te hebben of is dit ook een heel riskante manier
blokje moet wel heel blijven of is dit ook iets dat ge gwn u blok mee omzeep helpt
mvg
krissedc2 schreef:B-blok kan wel wat hebben hoor, veiligheid daar kiest ge zelf voor he , spuit ge zoveel mogelijk in om maximale pk winst te hebben of spuit ge een veilige hoeveelheid in om meer pk's te hebben da zijn 2 totaal andere mogelijkheden, idem voor turbo, overdrijven kan altijd....je kan 600 pk op de originele blok draaien ma de vraag is hoe lang?
als ge de deftige aanpassingen doet en laat doen door iemand die er iets van kent lukt alles: veilig EN duurzaam heb erges gelezen da ge tot 50 pk winst kunt gaan met nos, wel nat dan
vraag uzelf ook af of ge met de nos wilt rijde gelijk ge met nen turbo rijdt of gaat ge de nos gebruike in noodtoestande voor net het tikeltje meer....
krissedc2 schreef:B-blok kan wel wat hebben hoor, veiligheid daar kiest ge zelf voor he , spuit ge zoveel mogelijk in om maximale pk winst te hebben of spuit ge een veilige hoeveelheid in om meer pk's te hebben da zijn 2 totaal andere mogelijkheden, idem voor turbo, overdrijven kan altijd....je kan 600 pk op de originele blok draaien ma de vraag is hoe lang?
als ge de deftige aanpassingen doet en laat doen door iemand die er iets van kent lukt alles: veilig EN duurzaam heb erges gelezen da ge tot 50 pk winst kunt gaan met nos, wel nat dan
vraag uzelf ook af of ge met de nos wilt rijde gelijk ge met nen turbo rijdt of gaat ge de nos gebruike in noodtoestande voor net het tikeltje meer....
jonas (R-garage) schreef:krissedc2 schreef:B-blok kan wel wat hebben hoor, veiligheid daar kiest ge zelf voor he , spuit ge zoveel mogelijk in om maximale pk winst te hebben of spuit ge een veilige hoeveelheid in om meer pk's te hebben da zijn 2 totaal andere mogelijkheden, idem voor turbo, overdrijven kan altijd....je kan 600 pk op de originele blok draaien ma de vraag is hoe lang?
als ge de deftige aanpassingen doet en laat doen door iemand die er iets van kent lukt alles: veilig EN duurzaam heb erges gelezen da ge tot 50 pk winst kunt gaan met nos, wel nat dan
vraag uzelf ook af of ge met de nos wilt rijde gelijk ge met nen turbo rijdt of gaat ge de nos gebruike in noodtoestande voor net het tikeltje meer....
volledig mee eens !
@ winters er zijn inderdaad nog vele andere dingen waarmee ge kunt gaan tunen maar Nos is toch wel de goedkoopste manier om een beetje meer te hebben als men dat wil ,om 50pk op een andere manier te halen buiten boosten zal je toch al heel diep in je zak mogen gaan om de dollars eruit te halen en een beetje pk's te gaan winnen.
de wetkit van Nos zelf is zowat het beste systeem dat ik ken ..wel per cilinderpoort inspuiten en niet voor de gasklep ! en dan de nos programmeren in het stand-alone (ecu) en twee mappen hebben eentje met en eentje zonder .
het voordeel is dat men dit systeem niet op de keuring ziet omdat het vanonder langs de inlaatcollector geplaatst wordt ,en de solenoids ook daar kunnen plaats vinden ..enkel de fles verwijderen en de leiding verstoppen .
TOM-ek4-VTI schreef:klinkt langs ne kant nog interesant eig
@jonas,en de duurzaamheid?evaringen mee hoelang het meegaat voor tmis gaat.
dan wel bij"normaal"gebruik bedoelk e,ge krijgt alles kapot e
kunt ge zo een systeem afstellen zodat de kans op brokken nihil is?
jonas (R-garage) schreef:TOM-ek4-VTI schreef:klinkt langs ne kant nog interesant eig
@jonas,en de duurzaamheid?evaringen mee hoelang het meegaat voor tmis gaat.
dan wel bij"normaal"gebruik bedoelk e,ge krijgt alles kapot e
kunt ge zo een systeem afstellen zodat de kans op brokken nihil is?
ja zo een systeem is af te stellen dat er nog maar heel weinig kan fout lopen ..maar dan moet je wel pistons..drijfstangen veranderen en naar een iets lagere compressie gaan dat stock .
en natuurlijk een goed ecu systeem dat wetnos kan controleren in de uitstoot van de uitlaatgassen .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten