spoon n1

Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)

spoon n1

Berichtdoor jordEG » vr 27 jan 2012, 12:56

hallo , is er een einddemper die gelijk is kwa geluid met een spoon n1? of die er toch naartoe gaat ? kwil een eindpot met gesnerp ,dus GEEN brom zwaar geluid ,vind ik afschuwelijk .
welke raden jullie mij aan?
JDM ALL THE WAY!!
Avatar gebruiker
jordEG
D17 Poster
 
Berichten: 247
Geregistreerd: zo 07 nov 2010, 18:44
Woonplaats: werken
my honda: civic eg5(6)
Advertenties:



  • Re: spoon n1

    Berichtdoor Jdm_Whore » vr 27 jan 2012, 13:14

    Kweet niet op welke auto jij hem hebt gehoord, en op welke auto hij komt.. Maar een N1 klinkt toch vrij zwaar hoor! Vooral op lagere toeren..
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Avatar gebruiker
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1863
    Geregistreerd: do 01 apr 2010, 21:01
    my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

    Re: spoon n1

    Berichtdoor Ulquiorra » vr 27 jan 2012, 14:58

    Ja in lage toeren is hij echt zwaar maar in hoge toeren klinkt hij toch vrij scherp. Heb het genoeg gehoord bij ne maat van mij : :lol: Dus best of both worlds , kan toch ni beter :D.
    Anyone can go fast in a straight line
    Avatar gebruiker
    Ulquiorra
    B18 Poster
     
    Berichten: 409
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 19:54
    Advertenties:

    Re: spoon n1

    Berichtdoor faantje » ma 30 jan 2012, 17:10

    is idd een combinatie , heb onder de mijne nu 1 gestoken met een 2.5inch lijn, en klinkt onder de 4000 redelijk zwaar(niet zoals een dikke jap uitlaat) en op hoge toeren , klinkt ie zaaaaaleg :goed:

    kan het alleen maar aanraden, toch als je van een luide/sportieve/beetje irritante sound houd :D
    Avatar gebruiker
    faantje
    D15 Poster
     
    Berichten: 116
    Geregistreerd: wo 07 jul 2010, 21:28
    Woonplaats: ninove
    my honda: EK4
    Advertenties:


    Keer terug naar B-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten