dichten carter met PR

Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)

dichten carter met PR

Berichtdoor krissedc2 » zo 04 sep 2011, 12:15

aangezien ik een hele massa producten beschikbaar heb op het werk hebben collega's me aangeraden om vooraleer een nieuw carter te kopen het te proberen dichten met PR. het is wss een haarscheur door het roesten van het carter ( door iets tegen te krijgen of ergens tegen te zitten)
iemand al ervaring met dit soort situatie?
krissedc2
B20 Poster
 
Berichten: 572
Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
Woonplaats: wetteren
my honda: dc2
Advertenties:



  • Re: dichten carter met PR

    Berichtdoor jonas (R-garage) » zo 04 sep 2011, 18:33

    gewoon dicht lassen ;)
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: dichten carter met PR

    Berichtdoor krissedc2 » ma 05 sep 2011, 16:06

    jonas (R-garage) schreef:gewoon dicht lassen ;)


    mja da wou ik net vermijden omdat dan best wel losmoet :) en aangezien ze die PR bij jets gebruike....moe da wss ook wel gaan he :roll:

    btw is DC2 carter geen dubbele bodem?
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: dichten carter met PR

    Berichtdoor dave » ma 12 sep 2011, 19:01

    gewoon nieuwe of occasie carter kopen en onderschroeven zoals het hoort.
    anders ga je hoop liggen klooien en gaat het nog niet gemaakt zijn ...
    dave
    D15 Poster
     
    Berichten: 134
    Geregistreerd: wo 16 jun 2010, 12:02
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: dichten carter met PR

    Berichtdoor Praetorian » ma 12 sep 2011, 21:26

    Als ge het last, zoek dan eerst de haarscheur op, boor dan vervolgens voor en achter de scheur een gaatje,
    (ander scheurt het gewoon lekker verder) , en leg er dan een proper laske op, en alles is terug goed,
    andere opties kunnen natuurlijk ook wel!
    grtz
    Avatar gebruiker
    Praetorian
    B20 Poster
     
    Berichten: 501
    Geregistreerd: zo 08 mei 2011, 11:24
    Woonplaats: Spalbeek/Hasselt
    my honda: Delsol esi/accordCN1
    Advertenties:


    Keer terug naar B-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast