Pasvorm Megan Radiator B16 in Del Sol

Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)

Pasvorm Megan Radiator B16 in Del Sol

Berichtdoor SOL » wo 24 aug 2011, 20:59

Hallo weet niet of ik hier in het juiste onderdeel zit maar op hoop van zege post ik hier maar.

Bij mijn Sol heeft de radiator na 120.000 km de geest gegeven. Nu aangezien ik telkens er iets kapot gaat dit het liefst laat vervangen door iets leuker vroeg ik mij af of de pasvorm van de megan racing radiators goed is.

Prijs kwaliteit lijkt deze mij zeer goed mee te vallen nu rest me dus de vraag of het plaatsen ervan ook makkelijk gaat verlopen.

Ik ken wel iets van zaken vervangen maar dan moet het echt wel plug and play blijven.

Past de originele honda fan hier ook goed op en dergelijke of moet ik hier ook best een andere voor aanschaffen?

Het gaat dus over dit type van radiator.

Afbeelding
SOL
Camino user
 
Berichten: 40
Geregistreerd: wo 24 aug 2011, 20:47
my honda: EG2
Advertenties:



  • Re: Pasvorm Megan Radiator B16 in Del Sol

    Berichtdoor Jorre » wo 24 aug 2011, 21:12

    Mss kunde u best eerst nekeer voorstellen in de bezoekerstopic voor ge vragen stelt en topics opent in deze gedeeltes,anders gaan de moderators deze verwijderen!:
    *Supatune Garage*
    Avatar gebruiker
    Jorre
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1137
    Geregistreerd: ma 17 jan 2011, 21:48
    my honda: Civic EJ2 + EG4
    Advertenties:

    Re: Pasvorm Megan Radiator B16 in Del Sol

    Berichtdoor SOL » wo 24 aug 2011, 21:23

    Oei ja ni meer aan gedacht zal is zien of ik nog wa foto's van op het oude hcb forum kan terugvinden.

    Was destijds daar wel lid maar heb de overstap toen niet gemaakt naar dit forum.
    SOL
    Camino user
     
    Berichten: 40
    Geregistreerd: wo 24 aug 2011, 20:47
    my honda: EG2
    Advertenties:


    Keer terug naar B-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten