iemand ervaaring met hondata s200? voor en nadelen?
grtz
motorspec's
stock onderblok geboord 81.50
header 4-1 edgeracing
testpipe
fujisubo catback
itr inlaat
itr nokken
itr injectoren
itr kleppen en veren
cai
jonas (R-garage) schreef:en waarom niks anders ...
Massi schreef:DTA, KMS of andere stand alone ecu's ik zou toch voor hondata kieze ze
Massi schreef:sommige stand alone ecu's zijn duurder als hondata en zoals dta enzo dacht ik nimee voor street use was iets met de lichte en km teller nimee gaat.
prijs kwaliteit vin ik hondata toch goed en hem al veel goeds gezien wa een hondatake kan of kan mee gedaan worde.
Bekerom Tuning schreef:Ik heb jaren ervaring met zowel het programmeren van Honda Ecu's (systemen als Hondata) en standalone ecu's (DTA, AEM, enz). Een systeem op Honda OBD1 ecu is voor het merendeel van B/D/H/F serie Honda's (zeker bij straatgebruik) absoluut de beste optie, wat betreft prijs, functionaliteit en betrouwbaarheid.
Bekerom Tuning schreef:Ik heb jaren ervaring met zowel het programmeren van Honda Ecu's (systemen als Hondata) en standalone ecu's (DTA, AEM, enz). Een systeem op Honda OBD1 ecu is voor het merendeel van B/D/H/F serie Honda's (zeker bij straatgebruik) absoluut de beste optie, wat betreft prijs, functionaliteit en betrouwbaarheid.
Bekerom Tuning schreef:Een goed functionerende standalone is natuurlijk beter dan een slechte chip. Een goede chip is ook beter dan een slecht functionerende standalone, dat vergelijk werkt natuurlijk 2 kanten op. Dat veranderd verder niets aan mijn standpunt.
honda-integra schreef:Bekerom Tuning schreef:Een goed functionerende standalone is natuurlijk beter dan een slechte chip. Een goede chip is ook beter dan een slecht functionerende standalone, dat vergelijk werkt natuurlijk 2 kanten op. Dat veranderd verder niets aan mijn standpunt.
en als je een B-blok zou afstellen, zou je dat dan doen met hondata? Of wat denk je zelf, wat zou jij opteren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast