Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)
door ee8project » ma 20 jun 2011, 15:41
ik heb een vraagje
wat is het beste resultaat mee te behalen
kale b18c en alles van de b16a2 er op zetten boit etc
of gwn compleet b18c swap pakken en alles aanpasse
grts
-
ee8project
- B20 Poster
-
- Berichten: 548
- Geregistreerd: vr 04 maart 2011, 16:05
- my honda: ep2 & ee8
- Advertenties:
door jonas (R-garage) » ma 20 jun 2011, 17:04
het beste is wat je kan betalen en waarmee je veilig te werk kan gaan na uw investering.
-
jonas (R-garage)
- HCB Veteraan
-
- Berichten: 1626
- Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
- Woonplaats: kempen,tielen
- my honda: civic,crx
- Advertenties:
-
door Massi » di 21 jun 2011, 10:16
alles past van b16a2 maar ik zou toch als ge kunt intake,boite, uitlaat zeker ook neme van B18c
"If In Doubt,Flat Out"
-
Massi
- HCB Veteraan
-
- Berichten: 2867
- Geregistreerd: di 23 maart 2010, 21:00
- my honda: trotinette
- Advertenties:
door punanied9 » di 21 jun 2011, 10:31
idd zoals massi zegt, alles is gemaakt voor nen blok met 50 pk meer dus met u stukken van b16a2 gaat em belange niet zo goed gaan.
-
punanied9
- HCB Veteraan
-
- Berichten: 1787
- Geregistreerd: do 23 sep 2010, 09:47
- Advertenties:
door ee8project » di 21 jun 2011, 13:05
gaat die niet agressiever zijn met een korte boit op b18c tege over een b18c boit
of ben ik verkeerd en wat moet je dan alemaal aanpassen
als je complete swap pakt ?
-
ee8project
- B20 Poster
-
- Berichten: 548
- Geregistreerd: vr 04 maart 2011, 16:05
- my honda: ep2 & ee8
- Advertenties:
door Soragon » wo 22 jun 2011, 10:43
Mss beetje off topic maar geraakt dit door de keuring?^^
Ben zelf ook een beetje hetzelfde van plan:D
-
Soragon
- B18 Poster
-
- Berichten: 450
- Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 00:39
- Woonplaats: Halle
- my honda: CRX
- Advertenties:
door punanied9 » wo 22 jun 2011, 13:01
@ sora : b18c ziet er juist hetzelfde uit als een b16 ect.
Bij een b18 is enkel de kop hoger en ipv b16 staat er b18 als motorcode.
Ook de runners van het spruitstuk komen meer naar voor dus moet je uit je subframe een stukje slijpen. doe dit mooi alsof het OEM is want daar durven ze wel es voor afkeuren.
@ ee8: Y2 bak die standaard op je b16 zit is zeker niet kort. veel gasten die turbo rijden die het een superbak vinden omdat hij toch wel lang is
-
punanied9
- HCB Veteraan
-
- Berichten: 1787
- Geregistreerd: do 23 sep 2010, 09:47
- Advertenties:
Keer terug naar B-Series
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten