lifebeginsat8000rpm schreef:jonas (R-garage) schreef:den airsensor met andere woorden ,nen luchtmassa meter heeft nen honda niet alleen bosch heeft zoiets op de markt gebracht in vw,opel,bmw enz daar zit nen massameter in
denk eerder aan de potmeter tps-sensor,en of slecht werkende mapsensor,watertemp,en of inderdaad vacum fit ergens maar dan blijf ie normaal gewoon hoger draaien en niet op en neer in rpm ..
water temp werkt perfect bij mijn weten op dash toch in ieder geval tps sensor zat in delco ?
deze is ook al eens veranderd geweest samen met map sensor maar ga morgen nog eens versteken en samen met remreiniger naar lek speuren ...nog al chanche dak er hier paar staan heb om stukken te switchen dak kan proberen :d
en wat moet hij dan doen met remreiniger juist hoger draaien of stilvallen
jonas (R-garage) schreef:lifebeginsat8000rpm schreef:jonas (R-garage) schreef:den airsensor met andere woorden ,nen luchtmassa meter heeft nen honda niet alleen bosch heeft zoiets op de markt gebracht in vw,opel,bmw enz daar zit nen massameter in
denk eerder aan de potmeter tps-sensor,en of slecht werkende mapsensor,watertemp,en of inderdaad vacum fit ergens maar dan blijf ie normaal gewoon hoger draaien en niet op en neer in rpm ..
water temp werkt perfect bij mijn weten op dash toch in ieder geval tps sensor zat in delco ?
deze is ook al eens veranderd geweest samen met map sensor maar ga morgen nog eens versteken en samen met remreiniger naar lek speuren ...nog al chanche dak er hier paar staan heb om stukken te switchen dak kan proberen :d
en wat moet hij dan doen met remreiniger juist hoger draaien of stilvallen
eum tps sensor zit achteraan gasklep .. normaal met twee breekbouten vast en niet afschroefbaar maar die dingen kunnen wel is problemen krijgen op de elektrode baan zowel de wipper als de massa ervan kunnen dan verkeerde ohmen doorsturen waardoor den ecu niet weet in welke gasstand hij zich bevindt
lifebeginsat8000rpm schreef:jonas (R-garage) schreef:lifebeginsat8000rpm schreef:jonas (R-garage) schreef:den airsensor met andere woorden ,nen luchtmassa meter heeft nen honda niet alleen bosch heeft zoiets op de markt gebracht in vw,opel,bmw enz daar zit nen massameter in
denk eerder aan de potmeter tps-sensor,en of slecht werkende mapsensor,watertemp,en of inderdaad vacum fit ergens maar dan blijf ie normaal gewoon hoger draaien en niet op en neer in rpm ..
water temp werkt perfect bij mijn weten op dash toch in ieder geval tps sensor zat in delco ?
deze is ook al eens veranderd geweest samen met map sensor maar ga morgen nog eens versteken en samen met remreiniger naar lek speuren ...nog al chanche dak er hier paar staan heb om stukken te switchen dak kan proberen :d
en wat moet hij dan doen met remreiniger juist hoger draaien of stilvallen
eum tps sensor zit achteraan gasklep .. normaal met twee breekbouten vast en niet afschroefbaar maar die dingen kunnen wel is problemen krijgen op de elektrode baan zowel de wipper als de massa ervan kunnen dan verkeerde ohmen doorsturen waardoor den ecu niet weet in welke gasstand hij zich bevindt
ja ik ga morgen es andere gasklep steken dan :d is ver nog enigste dat overblijft ... maar hoe noemt die sensor in delco dan krukassensor?
jonas (R-garage) schreef:in delco zit nokkenas positie sensor,bdp sensor en cilindersensor
dennisc schreef:Heb dit ook gehad was een vacuum probleem bij mij:
Gewoon de helft van die vacuumleidingen weglaten, doe het zoals bij mij, zie foto
Vteclover schreef:klinkt toch ook als eacv voor mij. is het voor b16a2 eg6 of ee9??? zijn deze eacv's wel identiek kwa ohm enzo ??
heb je een foutcode in je ecu???
misschien domme vraag heb je je ecu gereset nadat je de nieuwe eacv gestoken hebt???
grtz
matsuchi-san schreef:dan versteekte toch keer rap da darmke in de omgekeerde richting
matsuchi-san schreef:laat maar denk da ik het op ander darmke heb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten