lifebeginsat8000rpm schreef:nu heb ik met mijn ef swap met b16a2 in al een eindje een schommelend toerental 800-3000
bekend honda probleem uacv klep
nu heb ik al een andere uacv klep gemonteerd , 2zelf omdat ik van eerste niet zeker was of deze nog goed was ....maar met alle 3de uacv kleppen het zelvde ... en 1van de drie is zeker goed nu is mijn vraag aan wat kan het nog liggen ?
heb al andere map sensor gestoken ook alle vacums gecontroleerd andere ecu .....
maar blijft zo
en geloof me de mensen kijken nog een beetje in het centrum als je daar zo staat aanteschuiven 800-3000-800-3000
want zo naar race wars zie ik niet zitten ....
HoNdAdreams schreef:kan ook nog een lek zitten tussen IM en blok he. Gewoon alles inspuiten met remmenreiniger terwijl hij draait. Reageert hij plots anders heb je je lek gevonden
p.power schreef:en isda konstant of alleen koude motor?
jonas (R-garage) schreef:den airsensor met andere woorden ,nen luchtmassa meter heeft nen honda niet alleen bosch heeft zoiets op de markt gebracht in vw,opel,bmw enz daar zit nen massameter in
denk eerder aan de potmeter tps-sensor,en of slecht werkende mapsensor,watertemp,en of inderdaad vacum fit ergens maar dan blijf ie normaal gewoon hoger draaien en niet op en neer in rpm ..
lifebeginsat8000rpm schreef:remreiniger.....? ja mijn blok is properdere nu das ook al
HoNdAdreams schreef:lifebeginsat8000rpm schreef:remreiniger.....? ja mijn blok is properdere nu das ook al
dan is het toch ergens goed voor geweest , en nu ben je tenminste zeker dat er geen lek zit.
HoNdAdreams schreef:en toch blijft dit lijken op een eacv klep die het niet goed doet. Haal die er eens terug af, inspuiten met remmenreiniger tot hij vanbinnen echt proper is, dan wd40 inspuiten, monteren en stekkers nakijken op slecht contactje ofzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast