turbo b

Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)

Re: turbo b

Berichtdoor lifebeginsat8000rpm » vr 31 dec 2010, 19:32

integradical schreef:zijn in nl toch veel wat het doen op stock blok,dus waarom zou dat niet gaan

dank u toch iemand lol :D is nu niet om 1.5bar te draaien e dacht 0.3-0.6 bar heb ik mij laten vertellen ....
Avatar gebruiker
lifebeginsat8000rpm
H22 Poster
 
Berichten: 625
Geregistreerd: vr 13 aug 2010, 22:55
my honda: eg6
Advertenties:



  • Re: turbo b

    Berichtdoor Goosse » za 01 jan 2011, 11:15

    mss ben je hier iets mee

    http://www.homemadeturbo.com/
    You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know

    EK squad - Jap Society

    www.charmdolls.be
    Goosse
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1184
    Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
    Woonplaats: Geel
    my honda: ek4
    Advertenties:

    Re: turbo b

    Berichtdoor B series driver » wo 08 jun 2011, 09:24

    lifebeginsat8000rpm schreef:
    integradical schreef:zijn in nl toch veel wat het doen op stock blok,dus waarom zou dat niet gaan

    dank u toch iemand lol :D is nu niet om 1.5bar te draaien e dacht 0.3-0.6 bar heb ik mij laten vertellen ....

    0.3 a 0.6 bar moet denk ik wel lukken zonder iets aan te passen mischien juist arp kopbouten. ma de vraag is wel hoelang hij dan mee gaat gaan hoe hoger de druk hoe meer risico da em kapot draait he ik ben er ook mee bezig om tegen volgend jaar turbo te rijden op men b16a2 ook low boost maar kga wel men blok een klein beetje bouwen :)
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    Re: turbo b

    Berichtdoor falz » wo 08 jun 2011, 16:05

    met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
    maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
    hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

    hier zijn er nog een paar:

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm
    Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
    nananananananana BATMAAAAANNNN !
    falz
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1393
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 08:29
    Woonplaats: Herentals / Beerse
    my honda: Civic EM1 VTi Coupé
    Advertenties:

    Re: turbo b

    Berichtdoor dimi ej9 » wo 08 jun 2011, 16:13

    falz schreef:met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
    maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
    hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

    hier zijn er nog een paar:

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm


    zoude dan nie beter bij all4honda gaan? vo 150eurokes meer edde nog e jaarken garantie:) (op low boost he)
    Afbeelding
    dimi ej9
    B18 Poster
     
    Berichten: 491
    Geregistreerd: di 20 apr 2010, 20:28
    Woonplaats: scherpenheuvel
    my honda: del sol esi
    Advertenties:

    Re: turbo b

    Berichtdoor jonas (R-garage) » wo 08 jun 2011, 16:52

    dimi ej9 schreef:
    falz schreef:met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
    maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
    hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

    hier zijn er nog een paar:

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm


    zoude dan nie beter bij all4honda gaan? vo 150eurokes meer edde nog e jaarken garantie:) (op low boost he)


    dat kun je doen omdat uwen blok sneller kapot gaat zijn dan de turbo...
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: turbo b

    Berichtdoor DelSolTypeR » wo 08 jun 2011, 18:21

    de mannen die mijn B18 in men sol gestoken hebben, hebben nog een turbo op een stock motor geplaatst, ook eerst brokken gereden maar dan blijkbaar de juiste afstellingen gevonden, 3j zo rondgereden zonder brokken te maken.. Turbo en alles kwamen ook van verschillende wagens..

    het is te doen maar het punt blijft wel dat de afstelling PERFECT moet zijn, of ge maakt inderdaad brokken..
    VTEC just kicked in yo!!!!

    Del Sol B18c ---> 238 bhp... trackday ready!
    Civic FN3 2.2 ctdi Type S
    Avatar gebruiker
    DelSolTypeR
    K20 Poster
     
    Berichten: 830
    Geregistreerd: di 07 jun 2011, 14:49
    Woonplaats: Kuurne
    my honda: CBR 600RR+ Civic FN3
    Advertenties:

    Re: turbo b

    Berichtdoor falz » wo 08 jun 2011, 20:27

    jonas (R-garage) schreef:
    dimi ej9 schreef:
    falz schreef:met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
    maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
    hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

    hier zijn er nog een paar:

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm


    zoude dan nie beter bij all4honda gaan? vo 150eurokes meer edde nog e jaarken garantie:) (op low boost he)


    dat kun je doen omdat uwen blok sneller kapot gaat zijn dan de turbo...


    denk dat da een van de weinige manieren is om een honda blok kapot te krijge :D
    Hoe schraler de eigenaar, hoe "sjinker" den auto ?
    nananananananana BATMAAAAANNNN !
    falz
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1393
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 08:29
    Woonplaats: Herentals / Beerse
    my honda: Civic EM1 VTi Coupé
    Advertenties:

    Re: turbo b

    Berichtdoor B series driver » do 09 jun 2011, 08:46

    falz schreef:
    jonas (R-garage) schreef:
    dimi ej9 schreef:
    falz schreef:met ne stock block turbo rijden is zeker te doen.. gezond is iets anders, maar het is te doen.
    maar tis allemaal ni zo simpel dan ge denkt, het kleinste miniscuul ding da ni juist is met een turbo set up doe heel uwe blok raar draaien en abnormaal gedragen, alles moet op elkaar afgestemd zijn van de turbo setup, dus ni zomaar een turbo van dieje auto, een wastegate van dieje auto enz enz, ge zult zoiezo een andere naftpomp moeten steken, die een hogere flow kan geven anders gade te arm rijden, uw standaard spruitstuk aanpassen om een turbo the steken, is te doen met het juiste materiaal en de jusite ervaring/kennis dus good luck on that. het is allemaal ni zo simpel.. en zelfs voor een simpele turbo set up gaat ge dicht tegen de 1000eur zitten, maar dan is alleen de vraag hoe lang ge dr mee rond gaat rijden :)

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-1.htm
    hier hebt ge al een turbokitje da net geen $1000 kost inclusief internationale verzending.. betaalde nog invoerkosten op, dus pakt da ge al bij al voor 1000eur gesteld gaat zijn. en dan hebde alles om turbo te rijden

    hier zijn er nog een paar:

    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-3.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits-6.htm
    http://xs-power.com/acura-honda-turbokits.htm


    zoude dan nie beter bij all4honda gaan? vo 150eurokes meer edde nog e jaarken garantie:) (op low boost he)


    dat kun je doen omdat uwen blok sneller kapot gaat zijn dan de turbo...


    denk dat da een van de weinige manieren is om een honda blok kapot te krijge :D

    en als je nu eens kop ervan haalt en juist arp kopbouten plaatst en iets lagere compresie pistons en andere drijfstangen en acl race lagers hoeveel druk kan een b serie dan ongeveer aan?? dan valt het kwa kosten al bij al nog mee als je het werk zelf kan doen
    turbo= in car entertainment for streetracers
    Avatar gebruiker
    B series driver
    K20 Poster
     
    Berichten: 805
    Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
    Woonplaats: oordegem
    my honda: honda cbr125
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar B-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast