jonas (R-garage) schreef:wat is de borings diameter ? welke pistons en drijfstangen zitten erin ? dan kunnen we meer info geven ..
jonas (R-garage) schreef:als dat 82mm is zou ik ervan af blijven zeker als die al gedraaid heeft en nu terug open ligt "zonder kop",het probleem zit in de compressi afdichting van de joint de cullase minder opervlakte .. en de cilinderbus die nu dunner is .. 81.50 is zowat de max met aftermarket pistons voor een save werking !
boren kost mijn 500 euro !
HondaNickx schreef:82mm is toch maar 1mm overboor ...? Da zal wel de max zijn op stock sleeves dat kan wel.
Cc's zijn van 1595cc naar 1635cc gegaan.
lifebeginsat8000rpm schreef:HondaNickx schreef:82mm is toch maar 1mm overboor ...? Da zal wel de max zijn op stock sleeves dat kan wel.
Cc's zijn van 1595cc naar 1635cc gegaan.
ja stock sleeves en van welk type zouden die pistons dan zijn itr of zo ?
HondaNickx schreef:lifebeginsat8000rpm schreef:HondaNickx schreef:82mm is toch maar 1mm overboor ...? Da zal wel de max zijn op stock sleeves dat kan wel.
Cc's zijn van 1595cc naar 1635cc gegaan.
ja stock sleeves en van welk type zouden die pistons dan zijn itr of zo ?
Stock is normaal 0.25 en 0.50 mm overboor. Als de kop eraf is ziet ge direct welke pistons erin zitten ,gewoon ff op de zuiger bovenaan zien bij een oem zuiger staat daar een nummer in gegoten.
itr03627 schreef:miss eens informeren bij omi performance of sneaky tuning of.... er zijn er genoeg dit dit kunnen doen je vindt de meeste wel op cch enz
lifebeginsat8000rpm schreef:itr03627 schreef:miss eens informeren bij omi performance of sneaky tuning of.... er zijn er genoeg dit dit kunnen doen je vindt de meeste wel op cch enz
zou graag in belgie blijven :d
is vooral om drijfstangen te monteren en krukas op te meten enz...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten