Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)
door Goosse » zo 18 jul 2010, 16:26
heeft iemand een foto van zo'n header? Ik dacht altijd dat deze uit één deel zijn. Maar ik vind er nu eentje te koop in twee delen, dus zo'n beetje als mijn stock header. Klopt dit?
You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know
EK squad - Jap Society
www.charmdolls.be
-
Goosse
- HCB Veteraan
-
- Berichten: 1184
- Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
- Woonplaats: Geel
- my honda: ek4
- Advertenties:
door Blitz » ma 19 jul 2010, 08:50
96 Spec is 2 delig, 98 spec is eendelig
-
Blitz
- D16 Poster
-
- Berichten: 192
- Geregistreerd: za 27 maart 2010, 19:01
- my honda: S2000
- Advertenties:
door Goosse » ma 19 jul 2010, 20:31
bedankt
en heeft die tweedelige voordelen tov een OEM VTI spruitstuk?
You buy parts you don't need with money you don't have to impress people you don't know
EK squad - Jap Society
www.charmdolls.be
-
Goosse
- HCB Veteraan
-
- Berichten: 1184
- Geregistreerd: di 23 maart 2010, 20:47
- Woonplaats: Geel
- my honda: ek4
- Advertenties:
door B series driver » ma 06 sep 2010, 06:42
de 4-1 headers zijn de beste van een 98 spec jdm integra. ik heb ze alletwee getest
kheb een jdm 96 spec in men crx laten swappen en daar zat het 96 spec spruitstuk op.
en kheb dan bij gerdy een 98 spec spruitstuk gekocht en ik voelde het verschil wel goed
turbo= in car entertainment for streetracers
-
B series driver
- K20 Poster
-
- Berichten: 805
- Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 22:13
- Woonplaats: oordegem
- my honda: honda cbr125
- Advertenties:
Keer terug naar B-Series
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten