Schommelende toerental

Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)

Re: Schommelende toerental

Berichtdoor vince_ek9 » di 17 dec 2013, 18:26

WhiteSol schreef:kijk eens aan ... ging het altijd maar zo :D


Eigelijk zijt gij totaal overbodig he... ;)
Afbeelding
Avatar gebruiker
vince_ek9
HCB Veteraan
 
Berichten: 1138
Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
Woonplaats: Westerlo
my honda: '97 EK9/'97 DelSol
Advertenties:



  • Re: Schommelende toerental

    Berichtdoor vince_ek9 » di 17 dec 2013, 18:29

    jonas (R-garage) schreef:
    vince_ek9 schreef:
    Lol, en anders bespreke we da wel is me een pint of zo, voor half t forum zn eige straks komt moeie. :D


    ge weet me te vinden he hoe ver staat het nu met uwen ek9 ?

    en aan Henkyboy pm verstuurd .


    Komende weken nog is wa me bezig houden. ;)
    Maar dieje dyno komt er nog vn za maat. :D
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: Schommelende toerental

    Berichtdoor jonas (R-garage) » wo 18 dec 2013, 10:52

    aa dat is goed om te horen ..we zien u wel verschijnen. ;)
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: Schommelende toerental

    Berichtdoor henkyboy » wo 18 dec 2013, 19:57

    Zoals ik al heb geschreven, alles is opgelost.
    En ik heb verder niets verandert aan de gasklep positie.
    Ik heb alles gewoon schoon gemaakt, de gasklep, de EACV en de IACV.
    Alleen ik heb de IACV niet goed afgesteld, het witte ding binnen in, deze heb ik nu dus afgesteld.
    Bij een koude start, lees eerste start, draait hij 2000/1800 rpm, als de motor warm is mooi 750 rpm.
    Stationair is zo afgesteld zoals het hoort, met de stekker van de EACV af, draait +/- 450 rpm.
    En het olie wat ik erop heb zitten is, 5W40 castrol, op aanraden van de dealer.
    henkyboy
    Dax rookie
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: do 26 sep 2013, 21:46
    my honda: civic coupé
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar B-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten