Pagina 2 van 2

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2013, 21:09
door kenny_tmt
jonas (R-garage) schreef:klopt ..maar dit is oud type ,dit is een 4-2-2-1 maar in horizontale aaneenzetting ..in een stuk gelast je hebt ze ook in twee delen ..



Ben er wel super content van, dit is wel een header die echt tot zijn recht kwam mits afstelling.

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: za 27 apr 2013, 00:44
door vince_ek9
jonas (R-garage) schreef:geloof ik niks van ! die zullen wel vroeger samenkomen .. dan onder de carterpan .


4-2 in in den bocht, 2-1 vlak voor de flens?

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: za 27 apr 2013, 09:27
door jonas (R-garage)
dat is dan 4-2-1..

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: za 27 apr 2013, 20:04
door V-tje integra
de jonas heeft volledig gelijk! ik heb de itr laten afstellen en heb de jdm 4-1... mijn tuner zij da als ik een 4-2 2-1 steek da de itr over hans de lijn nog beter ga zijn dan nu! zowiezo is afstellen de gouden boodschap! da verschil is echt groot!

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: di 07 mei 2013, 19:33
door Mol
@ vince EK9 ...stuurt is pb wat je graag had gehad voor die header.... allé als die zou passen op een ee9 zonder ergens iets te moeten aanpassen....
(als ja dat zou weten :D )

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2013, 19:19
door Mol
jongens ga het hier even vragen, beetje te gek om nieuw topic aan te maken vind ik.......

heb header liggen voor de civic....nu heb ik maar 1 lamda aansluiting terwijl ik vrijwel zeker ben dat de civic 2 lamda's heeft.... hoe lossen jullie dit op?

er een moer bijlassen is waarschijnlijk een optie maar zijn er andere mogelijkheden?

heb ik die beide nodig,kan ik er 1 niet uitschakelen?

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013, 11:27
door vince_ek9
Mol schreef:jongens ga het hier even vragen, beetje te gek om nieuw topic aan te maken vind ik.......

heb header liggen voor de civic....nu heb ik maar 1 lamda aansluiting terwijl ik vrijwel zeker ben dat de civic 2 lamda's heeft.... hoe lossen jullie dit op?

er een moer bijlassen is waarschijnlijk een optie maar zijn er andere mogelijkheden?

heb ik die beide nodig,kan ik er 1 niet uitschakelen?


Stand alone ecu en wideband draaie? :D

Mr volgens mij gaan je lambdasondes niet allebei op je header zitte...

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013, 19:00
door krissedc2
als het om een EE9 gaat zoals je profiel zegt draat ie op OBD1 als ik juist ben dus wil ook zeggen met maar 1 lambdasonde en die zit enkel in je collector (dacht ik)

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: za 21 dec 2013, 13:35
door vince_ek9
krissedc2 schreef:als het om een EE9 gaat zoals je profiel zegt draat ie op OBD1 als ik juist ben dus wil ook zeggen met maar 1 lambdasonde en die zit enkel in je collector (dacht ik)

:stupid: zo ver had ik zelf nog niet gekeken. ;)

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: za 21 dec 2013, 19:14
door jonas (R-garage)
klopt een EE9 heeft 2 lambda's in collecteur vooraan in eerste stuk van uitlaat na cilinderkop .eentje op cil 1,4 en de andere op cil 2,3..dus 1 moer oplassen en of desnoods 2 moeren op de juiste plaats.

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: zo 22 dec 2013, 20:59
door Mol
thx guys.... :goed:

ja dan zal ik de laspost ma boven halen zeker..... :evil:

Re: Verschil tussen headers DC Sports

BerichtGeplaatst: zo 02 maart 2014, 05:04
door psykotic
RMF of bishimoto met gekrulde buizen.
nog genoeg koppel in lage toeren, door lange primaire buizen, en dan hebde nog steeds een 4-1 die het meeste top-pks geeft.

4-2-1 en all that stuff zal altijd wel iets meer middenkoppel enzo geven, ma da offer ik wel graag op voor pks tegen mne begrenzer :mrgreen: