Verschil tussen headers DC Sports

Post hier alle performance info & vragen over B-Series motoren. Te vinden in onder andere Integra, Civic (vti) (ek4, ek9, eg6,eg9), crx (ee8, ee9), del sol (vti)

Re: Verschil tussen headers DC Sports

Berichtdoor kenny_tmt » vr 26 apr 2013, 21:09

jonas (R-garage) schreef:klopt ..maar dit is oud type ,dit is een 4-2-2-1 maar in horizontale aaneenzetting ..in een stuk gelast je hebt ze ook in twee delen ..



Ben er wel super content van, dit is wel een header die echt tot zijn recht kwam mits afstelling.
If in doubt, go flat out!
Avatar gebruiker
kenny_tmt
HCB Veteraan
 
Berichten: 1655
Geregistreerd: ma 15 nov 2010, 14:08
Woonplaats: Aarschot
my honda: CTR
Advertenties:



  • Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor vince_ek9 » za 27 apr 2013, 00:44

    jonas (R-garage) schreef:geloof ik niks van ! die zullen wel vroeger samenkomen .. dan onder de carterpan .


    4-2 in in den bocht, 2-1 vlak voor de flens?
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor jonas (R-garage) » za 27 apr 2013, 09:27

    dat is dan 4-2-1..
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor V-tje integra » za 27 apr 2013, 20:04

    de jonas heeft volledig gelijk! ik heb de itr laten afstellen en heb de jdm 4-1... mijn tuner zij da als ik een 4-2 2-1 steek da de itr over hans de lijn nog beter ga zijn dan nu! zowiezo is afstellen de gouden boodschap! da verschil is echt groot!
    V-tje integra
    K24 Poster
     
    Berichten: 962
    Geregistreerd: do 25 maart 2010, 17:59
    Woonplaats: Landegem
    my honda: DC2 & EJ9
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor Mol » di 07 mei 2013, 19:33

    @ vince EK9 ...stuurt is pb wat je graag had gehad voor die header.... allé als die zou passen op een ee9 zonder ergens iets te moeten aanpassen....
    (als ja dat zou weten :D )
    Drive it like you stole it !!!!
    Mol
    D14 Poster
     
    Berichten: 52
    Geregistreerd: zo 13 mei 2012, 18:48
    my honda: s2000/ civic ee9
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor Mol » wo 18 dec 2013, 19:19

    jongens ga het hier even vragen, beetje te gek om nieuw topic aan te maken vind ik.......

    heb header liggen voor de civic....nu heb ik maar 1 lamda aansluiting terwijl ik vrijwel zeker ben dat de civic 2 lamda's heeft.... hoe lossen jullie dit op?

    er een moer bijlassen is waarschijnlijk een optie maar zijn er andere mogelijkheden?

    heb ik die beide nodig,kan ik er 1 niet uitschakelen?
    Drive it like you stole it !!!!
    Mol
    D14 Poster
     
    Berichten: 52
    Geregistreerd: zo 13 mei 2012, 18:48
    my honda: s2000/ civic ee9
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor vince_ek9 » do 19 dec 2013, 11:27

    Mol schreef:jongens ga het hier even vragen, beetje te gek om nieuw topic aan te maken vind ik.......

    heb header liggen voor de civic....nu heb ik maar 1 lamda aansluiting terwijl ik vrijwel zeker ben dat de civic 2 lamda's heeft.... hoe lossen jullie dit op?

    er een moer bijlassen is waarschijnlijk een optie maar zijn er andere mogelijkheden?

    heb ik die beide nodig,kan ik er 1 niet uitschakelen?


    Stand alone ecu en wideband draaie? :D

    Mr volgens mij gaan je lambdasondes niet allebei op je header zitte...
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor krissedc2 » do 19 dec 2013, 19:00

    als het om een EE9 gaat zoals je profiel zegt draat ie op OBD1 als ik juist ben dus wil ook zeggen met maar 1 lambdasonde en die zit enkel in je collector (dacht ik)
    krissedc2
    B20 Poster
     
    Berichten: 572
    Geregistreerd: wo 27 jul 2011, 20:07
    Woonplaats: wetteren
    my honda: dc2
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor vince_ek9 » za 21 dec 2013, 13:35

    krissedc2 schreef:als het om een EE9 gaat zoals je profiel zegt draat ie op OBD1 als ik juist ben dus wil ook zeggen met maar 1 lambdasonde en die zit enkel in je collector (dacht ik)

    :stupid: zo ver had ik zelf nog niet gekeken. ;)
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    vince_ek9
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1138
    Geregistreerd: ma 03 okt 2011, 17:26
    Woonplaats: Westerlo
    my honda: '97 EK9/'97 DelSol
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor jonas (R-garage) » za 21 dec 2013, 19:14

    klopt een EE9 heeft 2 lambda's in collecteur vooraan in eerste stuk van uitlaat na cilinderkop .eentje op cil 1,4 en de andere op cil 2,3..dus 1 moer oplassen en of desnoods 2 moeren op de juiste plaats.
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

    Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    Avatar gebruiker
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan
     
    Berichten: 1626
    Geregistreerd: wo 24 maart 2010, 16:32
    Woonplaats: kempen,tielen
    my honda: civic,crx
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor Mol » zo 22 dec 2013, 20:59

    thx guys.... :goed:

    ja dan zal ik de laspost ma boven halen zeker..... :evil:
    Drive it like you stole it !!!!
    Mol
    D14 Poster
     
    Berichten: 52
    Geregistreerd: zo 13 mei 2012, 18:48
    my honda: s2000/ civic ee9
    Advertenties:

    Re: Verschil tussen headers DC Sports

    Berichtdoor psykotic » zo 02 maart 2014, 05:04

    RMF of bishimoto met gekrulde buizen.
    nog genoeg koppel in lage toeren, door lange primaire buizen, en dan hebde nog steeds een 4-1 die het meeste top-pks geeft.

    4-2-1 en all that stuff zal altijd wel iets meer middenkoppel enzo geven, ma da offer ik wel graag op voor pks tegen mne begrenzer :mrgreen:
    "Pure adrenaline attached to a license plate"
    Afbeelding
    Avatar gebruiker
    psykotic
    D15 Poster
     
    Berichten: 106
    Geregistreerd: zo 24 nov 2013, 14:08
    Woonplaats: Putte
    my honda: DC2
    Advertenties:

    Vorige

    Keer terug naar B-Series

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten