ej9driver schreef:kenny, kan volgens mij niet, want als je die sensoren omwisselt zou hij wel degelijk moeten starten, maar enkel op de gas duwen zou hem doen doodvallen...
Toch wel gert,hangt er soms een beetje vanaf want bij sommige start hij niet of draait hij volledig int vierkant door deze om te wisselen,ook kan de transistor op u ecu met de code Q31 doorbranden,eerst gaat ge dit ni merken maar deze regelt deels u emissie en dat kan nog wel wat gezeik geven voor de volgende keuring...
Om de lange nog wa verder te helpen :
Ik heb dit probleem ook gehad,blok ging rond en had ontsteking en naft tot in de fuelrail en bij het rondgaan van het blok werkten de injectoren zoals het hoorde maar toch leken deze verstopt te zijn (alle 4!
)
Dus mijn suggestie : eens proberen met andere injectoren aangezien dit niet veel werk is en mss ook wel het proberen waard..
Wat de correcte waarde moet zijn als ge deze door meet da weetk ni maar als ze nog tikken zit er ook wel een grote kans in dat het ergens ligt aan ofwel u ecu ofwel de bekabeling van u injectoren een simpele manier om da te testen is gewoon op een schema kijken waar het eindpunt is van de bekabeling van de injectoren en met een multimeter de ene kant op de fiche zette en de andere kant op het eindpunt,piept deze door dan is alles ok maar meet dan ook is effe door dat hij niet lichtjes doorgeeft op de massa om zeker te zijn..
Als ge da schema hebt dan kunde eveneens ook zien dat elke injector zijn bekabeling op de juiste plaats uitkomt...
Om gelijkaardige problemen en oplossinge te chekken en om aan da schema te geraken kunde altij is zien op
www.d-series.org da barst daar van de info!