Nasty schreef:geld steken in een EP1 is geld wegsmijten. Gooi er een bom geld tegenaan, win 20pk en...
je bent mss nog net iets trager dan een standaard EP2
Vaelen schreef:Het gaat mij er niet om om sneller te zijn als de ep2 , gewoon wat meer uit de standaard 90 halen. Als ik echt puur voor power wou gaan kocht ik wel de type r, maar als daily is da geld weggegooid.. Dus nu probeer ik binne de perke er zoveel mogelijk uit te halen.
Grtz
Sinister schreef:Met een cold air alleen hoef je niets af te stellen, van moment je meer begint is het wel wat anders.
De mapsensor regelt alles wel bij vanzelf
Vaelen schreef:Is de intake manifold van ep1/2 zo restrictief tov bv een d16y8 manifold? Grtzzzz t
Vaelen schreef:Het gaat mij er niet om om sneller te zijn als de ep2 , gewoon wat meer uit de standaard 90 halen. Als ik echt puur voor power wou gaan kocht ik wel de type r, maar als daily is da geld weggegooid.. Dus nu probeer ik binne de perke er zoveel mogelijk uit te halen.
Grtz
martin001 schreef:Vaelen schreef:Het gaat mij er niet om om sneller te zijn als de ep2 , gewoon wat meer uit de standaard 90 halen. Als ik echt puur voor power wou gaan kocht ik wel de type r, maar als daily is da geld weggegooid.. Dus nu probeer ik binne de perke er zoveel mogelijk uit te halen.
Grtz
Net daarom ben ik zo tevreden met mijn fn3 Is de perfecte combinatie: zuinig dus perfect als daily en vrij goedkoop door maar 138g CO2 en toch meer dan degelijke prestaties met 140 pk en 340 nm koppel. En al helemaal na chippen --> 180 pk en 405 nm koppel
Enig nadeel = diesel en dus 0 geluid. majah persoonlijk vind ik da ni opwegen tegen de voordelen
greetz
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast