wie heeft er ervaring mee nen d16a9 crx ed9 en power toevoegen,zonder turbo!
hoeveel pk kan men op deze blok draaien en welke wijzigingen zijn nodig
grtz pitoe2
pitoe2 schreef:wie heeft er ervaring mee nen d16a9 crx ed9 en power toevoegen,zonder turbo!
hoeveel pk kan men op deze blok draaien en welke wijzigingen zijn nodig
grtz pitoe2
punanied9 schreef:pitoe2 schreef:wie heeft er ervaring mee nen d16a9 crx ed9 en power toevoegen,zonder turbo!
hoeveel pk kan men op deze blok draaien en welke wijzigingen zijn nodig
grtz pitoe2
auto volledig strippen ,luchtinlaat, uitlaatspruitstuk en middenpijp en eindemper + afstellen op OBD1.
ge gaat al veel sneller zijn en tval goe mee van prijs.
punanied9 schreef:das ook goe dachtek,
Bij mij is het
- een obd1 ecu(p28, p30)
- een obd1 ontsteking
- een conversieharnas
lifebeginsat8000rpm schreef:punanied9 schreef:das ook goe dachtek,
Bij mij is het
- een obd1 ecu(p28, p30)
- een obd1 ontsteking
- een conversieharnas
- obd1 uitlaatsensor
- injectoren dacht ik ook ?
wikkes schreef:ed9 is toch injectie
waarom van injectie naar carbu gaan ?
del_zot schreef:steek er gewoon een b16a1 in? :p
jonas (R-garage) schreef:vergeet al dieje shit en denk aan ''weber''carburatoren ...en een ander inlaatspruit zo ie zo beter dan die obd shit en oem honda ecu met chips erin!
punanied9 schreef:jonas (R-garage) schreef:vergeet al dieje shit en denk aan ''weber''carburatoren ...en een ander inlaatspruit zo ie zo beter dan die obd shit en oem honda ecu met chips erin!
Niet iedereen heeft de 'kennis' en geld gelijk da hij hebt.
ik noem de makkelijkste en goedkoopste manier.
180 a 190 pk is zeker haalbaar maar ge gaat der veel geld mogen insteken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten