freak-racer schreef:HondaNickx schreef:Als ge gewoon een D16y8 motor kabelboom steekt (als ge die al niet hebt) dan werkt alles.
De p2p ecu is de originele van ne y8 das ook al goe.De rest is plug en play.
De motor kabelboom kunt ge zo op uw interieur kabelboom inklikken van uwe ej9.
ik heb alles van die d16y8 steken en heb die ook gewoon aan gesloten aan de binnekant
ma ze zeiden mij dat mijn vtech niet zou werken dat ik kabels te kort heb aan de binnenkant
1) Het is VTEC nooit never ever Vtech of V-tec of VTEK ...
2) Uw vtec sensors komen nog niet eens in uw interieur kabelboom .Die lopen maar tot aan uwe ecu that's it.
Zoals ik al zei een D16y8 motor kabelboom op een D16y8 blok kunt ge zo aansluiten op uw EJ9 interieur kabelboom (Die groene fiche dus! )
Voor de rest is alles in orde kwa bekabeling.Uw check engine light kan je uitlezen door middel van het kleine blauwe 2 polige fichke ( langs je groene interieur stekker) door te verbinden en de foutcode uit te lezen.
Laat u voor de rest nix meer wijsmaken wat "ze" vertellen is zever in pakjes