jonas (R-garage) schreef:ik kan je nieuwe webers aan de hand doen wel erg prijzig maar achteraf zeker merkbaar tegenover de oem carbu's van de honda crx !en dan heb je per cilinder de juiste toestroming..
maze schreef:hiermee starten doet al veel heb dit destijds ook gedaan
verbruik stijgt wel maar je krijgt iets meer gratis pit.
http://www.maxrev.de/civic-92-95-eg3-tu ... de-t26.htm
bekijk ook eens de mogelijkheid om een d13 jdm blok te bekijken....
d14 dual carb van crx zou ook passen... denk dat je met een uitlaatlijn en degelijke afstelling van carb al een pittige 1300 cc zal hebben
maze schreef:hiermee starten doet al veel heb dit destijds ook gedaan
verbruik stijgt wel maar je krijgt iets meer gratis pit.
http://www.maxrev.de/civic-92-95-eg3-tu ... de-t26.htm
bekijk ook eens de mogelijkheid om een d13 jdm blok te bekijken....
d14 dual carb van crx zou ook passen... denk dat je met een uitlaatlijn en degelijke afstelling van carb al een pittige 1300 cc zal hebben
maze schreef:dacht da een jdm D13 blok 90 of 100 pk had ( misschien da iemand anders dit kan bevestigen of specs van heeft)
tussen 2,5 en 3 inch uitlaat is nen halve inch verschil he 2,5 inch zou moeten goed zijn. zijn er hier een paar die een pak weten over uitlaten die gaan u daar verder mee kunne helpe
XTP89 schreef:Iemand die al eens een single carbu naar dual carbu heeft omgebouwd.
Want ik wil het wel zelf doen, maar kan wel hulp gebruiken denk ik (zeker bij het afstellen.
Vroeg me ook af of ik een nieuwe pakking nodig ga hebben voor op het inlaatspruitstuk?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten